- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Voetfetish
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 120+ minuten
- Link naar advertentie
- https://www.maisonmonty.nl/portfolio-item/zoe/
- Totale kosten (in euro)
- 580 + 20 fooi
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vandaag voor vier uurtjes bij zoe geweest. We trokken onze kleding uit ik zei hou je pumps maar aan. Zoe ging op haar rug liggen en ik ging op mijn knieen tussen haar benen in zitten. Ik pakte haar linker pump vast en ik trok hem heel zachtjes van haar voetje. Het geluid wat dat altijd geeft vind ik erg geil. Zoe had prachtige teentjes en er kwam een heerlijke geur vanaf. Ik begon aan zoe's teentjes te sabbelen en ik kwam spontaan klaar. Ook het zelfde gedaan bij haar rechter voetje en ik ging naast zoe op bed liggen. Teentje voor teentje deed ik uit elkaar en ik ben er lekker tussen in gaan likken. Zoe was me heel erg lekker aan het aftrekken. Ik voelde dat ik ging klaarkomen en ik vroeg aan zoe of ze met de teentjes van haar rechter voetje heel snel wou gaan wiebelen. Ik stopten ze in mijn mond wat voelden dat lekker aan zeg en met een finke kreun kwam ik twee keer achterelkaar klaar. Ik legde zoe's voetjes op elkaar en ik begon tussen haar teentjes in te likken. Zoe bleef lekker door gaan met aftrekken tot mijn lul weer goed stijf was geworden. Wat een paar heerlijke kleine voetjes (Maatje 34) heb jij zoe kreunden ik zoe zei geniet er maar lekker van. Ik deed haar voetjes van elkaar af en ik pakten haar enkels vast en ik ben vanaf haar hielen tot aan haar teentjes gaan likken. Toen ik heel zachtjes met mijn tong over haar teentjes heen ging kwam ik klaar. Nu eerst even pauze zoe kreunden ik en ze ging haar met flink veel sperma besmurde hand even wassen. Toen ze weer terug kwam op bed vroeg ik zoe of ze met haar voetzolen heel zachtjes over mijn gezicht heen wou gaan. Zoe ging liggen en ik ging op mijn knieen voor haar zitten en ik deed mijn ogen dicht. Het gevoel van zoe's zachte voetzolen die over mijn gezicht heen gingen zorgde er voor dat ik al snel weer een keiharde erectie kreeg. De geur was heerlijk ik ging weer liggen en zoe pakte mijn lul weer vast en ze begon me weer aftetrekken. Ik begon aan een combinatie van tenen sabbelen en er tussen in likken. Ik werd hier zo geil van ik vroeg of zoe met haar tien teentjes wou gaan wiebelen. Ik stopten ze om ste beurt in mijn mond en ik kwam werkelijk als een vulkaan klaar. Zoe zo snel als je maar kan gaan wiebelen met je teentjes en ik stopten ze beiden om ste beurt weer zo diep in mijn mond als maar kon. En met een enorme brul kwam ik nogmaals heerlijk klaar. Ik kreunden dat ik genoeg was klaargekomen voor vandaag. De rest van het uur wat ik nog over had heb ik doorgebracht met mijn neus tussen haar teentjes in en heeft zoe mijn ballen een heerlijke massage gegeven. Deze combinatie was ze erg lekker dat ik er spontaan van klaarkwam. Daarna lekker mijn lul met koud water gaan wassen en mijn kleding weer aan gedaan. Bij de deur nog drie kusjes ik pakte zoe's hand vast en ik stopten er nog een fooitje in waar ze erg blij mee was. Tot de volgende keer zoe zei ik en ik ging weer met een goed gevoel richting huis ?.