Recensie Zoë, Maison d'Amour, Brecht 4,86 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat wil je daar precies mee zeggen ? Het enige wat een man lokt is een 🍆, ik dwing niemand om te komen en ze weten mij te vinden als ze me willen vinden ( maison d'amour ) ☺️ have a Nice work day , rise And shine ☀️

😂😂😂😂😂😂😂 voor u speciaal zet ik een EXTRA groot stukje kaas klaar dat ik je kan lokken in mijn " muizenval " 😍😂
Dag @zaza. Waar slaat dit in op? Doe eens een analyse.

@Private-zoe is aanwezig op dit platform sinds 27 april 2023, in meer dan 1,5 jaar heeft ze amper 18 likes gegeven. Dat is allesbehalve lukraak en plat commercieel klanten ronselen. Ik ben grote voorstander om misbruiken te melden maar ook om de pareltjes in de verf te zetten. Daar hebben we allemaal baat bij.

Haar recensies spreken bovendien boekdelen.

Als je verder kijkt klikt ze vooral op artikels die enthousiasme en erotische shades uitstalen. Ik "verdenk" haar ervan te klikken op items die vrouwvriendelijkheid bevatten. Een basisrecht (al was haar emo-reactie niet manvriendelijk).

Heb nog niet de eer gehad haar te ontmoeten, maar naast haar pracht lijf zit er duidelijk wat moois tussen haar oren. Wat wil je nog meer?

ps: website MD geraakt niet door mijn firewall (onveilig). Is er een andere plaats waar je werkuren zichtbaar zijn?

Laatst bewerkt:
Dag @zaza. Waar slaat dit in op? Doe eens een analyse.

@Private-zoe is aanwezig op dit platform sinds 27 april 2023, in meer dan 1,5 jaar heeft ze amper 18 likes gegeven. Dat is allesbehalve lukraak en plat commercieel klanten ronselen. Ik ben grote voorstander om misbruiken te melden maar ook om de pareltjes in de verf te zetten. Daar hebben we allemaal baat bij.

Haar recensies spreken bovendien boekdelen.

Als je verder kijkt klikt ze vooral op artikels die enthousiasme en erotische shades uitstalen. Ik "verdenk" haar ervan te klikken op items die vrouwvriendelijkheid bevatten. Een basisrecht (al was haar emo-reactie niet manvriendelijk).

Heb nog niet de eer gehad haar te ontmoeten, maar naast haar pracht lijf zit er duidelijk wat moois tussen haar oren. Wat wil je nog meer?

ps: website MD geraakt niet door mijn firewall (onveilig). Is er een andere plaats waar je werkuren zichtbaar zijn?
Goedenavond ,
Eerst en vooral mijn excuses voor mijn niet manvriendelijk reactie 🫢 maar soms wordt mijne emmer ook vol en zijn reactie was de druppel. Mijn oprechte excuses 😇 klopt wel wat je zegt dat er een probleempje is met de website . Ik ben er van ma tm vrij van 9u tm 16u woensdagen tm 20u , om de 2-3 weken op een zaterdag ( maand december zal ik meerdere dagen tot 20u werken ) fijne avond xx

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Communicatie

Ik moest recent in de buurt van Antwerpen zijn en dus heb ik maar op goed geluk gebeld om te vragen of Zoë vrij was.
Dat was gelukkig het geval, dus vrij vlot een afspraak kunnen maken omlangs te geaan.

Het privéhuis is discreet achterin gelegen. Je komt langs voren naar binnen en wordt naar de kamer geleid zodat je geen medewandelaars (althans volgens mijn ervaring) tegenkomt. In de kamer is geen douchegelegenheid, maar wel een mogelijkheid tot opfrissen, hetgeen Zoë zorgvuldig deed. Nadien kan je discreet naar buiten langs een andere deur.

Dame
Zoë is een zeer vriendelijke, lieve dame die je direct op je gemak stelt en naar je wensen vraagt, waaronder ook of je zeker bent dat je met haar een date wil of ook de andere dames wil zien om een andere keuze te maken. Ze heeft extreme (natuurlijke) rondingen, wat voor de liefhebbers een meevaller is, en daarnast ook een knap gezicht.

Service
Het is vooral op dit vlak dat Zoë wat mij betreft echt een aanrader is. In mijn geval was er een zeer goede connectie met Zoë, waardoor de vonken er letterlijk vanaf vlogen. Intens kussen, strelen, pijpen, neuken, pijpen, russisch, kussen, positiewissels, kussen, ... alles volgde elkaar snel op met veel wederzijdse passie waardoor de tijd voorbij vloog. Een absolute topdate, waarbij ik qua passie en ervaring ze voorlopig alleen kan vergelijken met een andere dame uit Rotterdam die inmiddels gestopt is (voor de kenners EL later bekend als MT).

Als ik nog eens in de buurt ben zal ik er alles aan doen om te kijken of ik een vervolgdate met Zoë kan inplannen.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/zwoele-zoe.html
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vrijdag 06 december dus m'n 2de​ afspraakje met Zoë... net toevallig (of toch niet?) Sinterklaas! Toch even checken wie vandaag het 'lekkers' ging krijgen! Nou... heb het me alvast niet beklaagd! Haha!

En... wat was Zoë blij me weer te zijn! Ze was duidelijk al helemaal in 'vorm' Haha! En... op haar 'vormen' verder ook niks aan te merken natuurlijk! Man! Wat heeft die vrouw toch geweldige borsten... billen... heupen! Ongehoord! Binnen de kortste keren lagen we beiden naakt op bed! Grrrrrr! En natuurlijk meteen ook die passionele tongkussen! Man! Dit wordt nog een héél leuke middag!

Ik ga natuurlijk meteen weer voor haar hals. En ook... grommen in haar oor! Wordt ze zo geil van! Ik ga me aan jou vergrijpen vandaag! Ze smacht! Dan natuurlijk meteen naar die geweldige borsten! Likken en grijpen en haar tepels zuigen... terwijl ik met één hand naar haar kutje grijp! Zij meteen: 'Oh! Oh! Geweldig! Dan met kleine kusjes omlaag... over haar buik... en ik lik een 1ste​ keer haar kutje! Ze smacht! Wat staat die meid geil! Grrrrrr! Dus van haar hals... naar haar borsten... kutje likken en weer -langzaam- met m'n tong omhoog... naar een passionele tongkus! Zij kronkelt van genot! Dan... terwijl ik me opnieuw op die borsten stort...grijp ik met een hand haar ruggegraat. Oh! Oh! Ja! Vind je dat lekker? Ja! Zo dominant'! Dan lik ik opnieuw haar kutje... Man! Wat reageert ze enthousiast! Ok, kom hier... en ik trek haar over me heen... dat uitnodigende kutje vlak voor me. M'n tong vind meteen z'n weg... terwijl ik haar borsten kneed. Man! Wat wordt ze vocaal! Grrrrrrr! Ik grijp haar heupen... lik nu nog energieker... zuig haar klit... grijp haar borsten En... zowaar... daar komt ze een eerste keer! Heerlijk wanneer een vrouw klaarkomt op je gezicht! Ik trek haar meteen terug tegen me aan... en lik dat het een lieve lust is! Man! Wat is ze vocaal! Geweldig!

Nu staat ze natuurlijk zo geil... dat ze m'n harde pik wil afzuigen! Grrrrrr! En... Man! Wat zuigt ze lekker! Met veel afwisseling... brede tong... zuigen op de eikel... ballen likken... en de hele tijd m'n harde schacht en ballen masseren! Ik kronkel van genot! Ok, nu '69'... en ik trek haar gelijk over me heen. Ik grijp haar enorme billen... en ga met m'n tong opnieuw diep in dat kutje. En terwijl ik haar lik... en haar klit zuig... voel ik haar lippen over m'n harde pik! En hoe harder ik lik... hoe enthousiaster zij zuigt! I'm in heaven!

Ik sta zo scherp! Ik wil je neuken! Condoom om... en wat glij ik vlot dat natte kutje in! Al snel zitten we in een erg lekker ritme... en dan voel ik haar vagina een eerste keer samentrekken! Man! Wat staat die vrouw geil! Dus... ik verhoog het ritme... ga harder en dieper... en daar gaat ze! Haar ogen draaien weg... ze begint helemaal te trillen... en 'Oh! Oh! Ik kom'! Grrrrrr! En dan begin ik haar opnieuw langzaam te neuken... en dan dieper en sneller en sneller... haar gekakel smorend in een passionele tongkus... terwijl ik diep stoot! Man! Wat staan we beiden mega-geil!

Even op adem komen. Maar al snel penetreer ik haar opnieuw. Wacht Zet je voeten tegen m'n schouders! Ja! Zo! Ik neem haar net boven de knieën... druk haar benen stevig tegen me aan... en penetreer haar diep. Zij kijkt gefascineerd toe! Ja! Kijk hoe die harde pik diep in je kutje gaat! Nu stoot ik harder... dieper... en (veel) sneller! Tsjak! Tsjak! Tsjak! Tsjak! Tsjak! Zij gilt het uit! Oh! Oh! Oh! Ja! Ja!... en ze komt weer! Geweldig! Ik leef me uit! Draai nu op je zij, een been hier en het andere omhoog. Meteen neem ik haar diep in schaar. 'Oh! Zo diep'! En ik stoot nog harder! Ze gilt het uit! Ik grijp haar bij haar haren... trek haar hoofd naar achter... en neem haar als een bronstige hengst! Man! Wat een geile sex! Zo lekker!

Pompaf moet ik toch even opnieuw rusten. En wat water drinken! Man! Een ontmoeting met Zoë... dat is werken! Haha!

Ok, Ik doe hier al het werk! Nu jij 'on top'! En meteen glijdt ze op m'n harde pik! Ik grijp haar bij haar billen... en ritmisch duw ik haar dieper. En... Man! Die borsten! Die bungelen daar als grote uitnodigende tropische vruchten! Geweldig! Grrrrrr! Zo geil... hoe zij me rijdt terwijl ik naar die borsten hap! En dan... met beide handen die borsten grijpen en die tepels zuigen... terwijl ik krachtig stoot! Ik leef me uit! Wat een dag! En dan weer die passionele tongzoenen... Wat kan een man nog meer wensen?

Wacht! Dit zal je wel leuk vinden... en ik haal m'n schoenveter erbij. En... terwijl zij met grote ogen elke beweging volgt... bind ik m'n pik en ballen strak af. Ok... zuig tot ie paars is! En vol overgave stort ze zich op m'n afgebonden pik en ballen! Man! Zo lekker! Wat ze allemaal doet met haar handen... lippen... tong en volle mond! I'm in heaven! Ok... wil jij die harde pik voelen? Ja! Condoom om... en wat glij ik weer vlot naar binnen! Grrrrrrr! Voel je die harde pik? Ja! Ja! Binnen de korste keren zijn we opnieuw stevig aan het neuken! Maar... natuurlijk hou ik dat niet lang vol... zo strak afgebonden. Dus snel die veter af... en neuk ik nog harder... en nog dieper! Grrrrrrr! Wat staan we beiden mega geil!

Weer even pauze. Wat is het hier warm! Ik zet de deur even op een kier!

Ok, nu moet jij komen! Ik kwam al vier keer'! Opnieuw penetreer ik haar... en al snel zitten we weer in een stevig ritme... In missio... met haar benen in m'n nek... Hard en diep! Grrrrrr! Ik geef alles wat ik heb! Maar wat staat die meid nat. Zo voel ik niets! Wacht! Ik wil over je borsten komen! Condoom af... en al snel begint ze me opnieuw stevig te pijpen... terwijl ik m'n tepels stimuleer! OMG! Zo lekker! Dan begint ze met een hand stevig m'n harde schacht te masseren... terwijl ze met de andere hand m'n ballen kneed... OMG! Dit hou ik echt niet lang meer vol! Oooooooh! Ik kom vanuit m'n tenen! OMG!

Waw! Waw! Waw! Wat was dat weer? Vast de leukste 6 december in jaren! Haha!
Zoë... wat is het met jou altijd feest in bed! Bedankt!

Laatst bewerkt:
Vrijdag 06 december dus m'n 2de​ afspraakje met Zoë... net toevallig (of toch niet?) Sinterklaas! Toch even checken wie vandaag het 'lekkers' ging krijgen! Nou... heb het me alvast niet beklaagd! Haha!

En... wat was Zoë blij me weer te zijn! Ze was duidelijk al helemaal in 'vorm' Haha! En... op haar 'vormen' verder ook niks aan te merken natuurlijk! Man! Wat heeft die vrouw toch geweldige borsten... billen... heupen! Ongehoord! Binnen de kortste keren lagen we beiden naakt op bed! Grrrrrr! En natuurlijk meteen ook die passionele tongkussen! Man! Dit wordt nog een héél leuke middag!

Ik ga natuurlijk meteen weer voor haar hals. En ook... grommen in haar oor! Wordt ze zo geil van! Ik ga me aan jou vergrijpen vandaag! Ze smacht! Dan natuurlijk meteen naar die geweldige borsten! Likken en grijpen en haar tepels zuigen... terwijl ik met één hand naar haar kutje grijp! Zij meteen: 'Oh! Oh! Geweldig! Dan met kleine kusjes omlaag... over haar buik... en ik lik een 1ste​ keer haar kutje! Ze smacht! Wat staat die meid geil! Grrrrrr! Dus van haar hals... naar haar borsten... kutje likken en weer -langzaam- met m'n tong omhoog... naar een passionele tongkus! Zij kronkelt van genot! Dan... terwijl ik me opnieuw op die borsten stort...grijp ik met een hand haar ruggegraat. Oh! Oh! Ja! Vind je dat lekker? Ja! Zo dominant'! Dan lik ik opnieuw haar kutje... Man! Wat reageert ze enthousiast! Ok, kom hier... en ik trek haar over me heen... dat uitnodigende kutje vlak voor me. M'n tong vind meteen z'n weg... terwijl ik haar borsten kneed. Man! Wat wordt ze vocaal! Grrrrrrr! Ik grijp haar heupen... lik nu nog energieker... zuig haar klit... grijp haar borsten En... zowaar... daar komt ze een eerste keer! Heerlijk wanneer een vrouw klaarkomt op je gezicht! Ik trek haar meteen terug tegen me aan... en lik dat het een lieve lust is! Man! Wat is ze vocaal! Geweldig!

Nu staat ze natuurlijk zo geil... dat ze m'n harde pik wil afzuigen! Grrrrrr! En... Man! Wat zuigt ze lekker! Met veel afwisseling... brede tong... zuigen op de eikel... ballen likken... en de hele tijd m'n harde schacht en ballen masseren! Ik kronkel van genot! Ok, nu '69'... en ik trek haar gelijk over me heen. Ik grijp haar enorme billen... en ga met m'n tong opnieuw diep in dat kutje. En terwijl ik haar lik... en haar klit zuig... voel ik haar lippen over m'n harde pik! En hoe harder ik lik... hoe enthousiaster zij zuigt! I'm in heaven!

Ik sta zo scherp! Ik wil je neuken! Condoom om... en wat glij ik vlot dat natte kutje in! Al snel zitten we in een erg lekker ritme... en dan voel ik haar vagina een eerste keer samentrekken! Man! Wat staat die vrouw geil! Dus... ik verhoog het ritme... ga harder en dieper... en daar gaat ze! Haar ogen draaien weg... ze begint helemaal te trillen... en 'Oh! Oh! Ik kom'! Grrrrrr! En dan begin ik haar opnieuw langzaam te neuken... en dan dieper en sneller en sneller... haar gekakel smorend in een passionele tongkus... terwijl ik diep stoot! Man! Wat staan we beiden mega-geil!

Even op adem komen. Maar al snel penetreer ik haar opnieuw. Wacht Zet je voeten tegen m'n schouders! Ja! Zo! Ik neem haar net boven de knieën... druk haar benen stevig tegen me aan... en penetreer haar diep. Zij kijkt gefascineerd toe! Ja! Kijk hoe die harde pik diep in je kutje gaat! Nu stoot ik harder... dieper... en (veel) sneller! Tsjak! Tsjak! Tsjak! Tsjak! Tsjak! Zij gilt het uit! Oh! Oh! Oh! Ja! Ja!... en ze komt weer! Geweldig! Ik leef me uit! Draai nu op je zij, een been hier en het andere omhoog. Meteen neem ik haar diep in schaar. 'Oh! Zo diep'! En ik stoot nog harder! Ze gilt het uit! Ik grijp haar bij haar haren... trek haar hoofd naar achter... en neem haar als een bronstige hengst! Man! Wat een geile sex! Zo lekker!

Pompaf moet ik toch even opnieuw rusten. En wat water drinken! Man! Een ontmoeting met Zoë... dat is werken! Haha!

Ok, Ik doe hier al het werk! Nu jij 'on top'! En meteen glijdt ze op m'n harde pik! Ik grijp haar bij haar billen... en ritmisch duw ik haar dieper. En... Man! Die borsten! Die bungelen daar als grote uitnodigende tropische vruchten! Geweldig! Grrrrrr! Zo geil... hoe zij me rijdt terwijl ik naar die borsten hap! En dan... met beide handen die borsten grijpen en die tepels zuigen... terwijl ik krachtig stoot! Ik leef me uit! Wat een dag! En dan weer die passionele tongzoenen... Wat kan een man nog meer wensen?

Wacht! Dit zal je wel leuk vinden... en ik haal m'n schoenveter erbij. En... terwijl zij met grote ogen elke beweging volgt... bind ik m'n pik en ballen strak af. Ok... zuig tot ie paars is! En vol overgave stort ze zich op m'n afgebonden pik en ballen! Man! Zo lekker! Wat ze allemaal doet met haar handen... lippen... tong en volle mond! I'm in heaven! Ok... wil jij die harde pik voelen? Ja! Condoom om... en wat glij ik weer vlot naar binnen! Grrrrrrr! Voel je die harde pik? Ja! Ja! Binnen de korste keren zijn we opnieuw stevig aan het neuken! Maar... natuurlijk hou ik dat niet lang vol... zo strak afgebonden. Dus snel die veter af... en neuk ik nog harder... en nog dieper! Grrrrrrr! Wat staan we beiden mega geil!

Ok, nu moet jij komen! Ik kwam al vier keer'! Opnieuw penetreer ik haar... en al snel zitten we weer in een stevig ritme... In missio... met haar benen in m'n nek... Hard en diep! Grrrrrr! Ik geef alles wat ik heb! Maar wat staat die meid nat. Zo voel ik niets! Wacht! Ik wil over je borsten komen! Condoom af... en al snel begint ze me opnieuw stevig te pijpen... terwijl ik m'n tepels stimuleer! OMG! Zo lekker! Dan begint ze met een hand stevig m'n harde schacht te masseren... terwijl ze met de andere hand m'n ballen kneed... OMG! Dit hou ik echt niet lang meer vol! Oooooooh! Ik kom vanuit m'n tenen! OMG!

Marco, Marco, Marco, keer aub terug op aarde!
Je maakt alle wandelaars hier knettergek met je reviews want niemand onder ons haalt jouw olympische normen en dat maakt radeloos! Het is nu 5.54 uur en ik sta met een touw in mijn hand! Waar is het krukje?
Wat kan deze ouwe lul nog betekenen in een wereld die beheerst wordt door Marco!?!?
Marco, Marco, Marco, keer aub terug op aarde!
Je maakt alle wandelaars hier knettergek met je reviews want niemand onder ons haalt jouw olympische normen en dat maakt radeloos! Het is nu 5.54 uur en ik sta met een touw in mijn hand! Waar is het krukje?
Wat kan deze ouwe lul nog betekenen in een wereld die beheerst wordt door Marco!?!?
En nu echt serieus!
Dit forum is bedoeld om wandelaars onder elkaar op een eerlijke en respectvolle manier te informeren over DVP's (v.v.). Alleen maar poche, zie Marco, voegt geen enkele meerwaarde toe.
We zijn met z'n allen mannen, groot, klein, dik en dun, rijk of arm, maar we willen wel, tenminste ik, dat ik meerwaarde uit de reviews kan halen.
Als de zon, zoals bij Marco, altijd aan de hemel staat, dan heb ik daar geen fuck aan. Bij mij regent het soms en soms is het koud. Dat zal bij alle wandelaars zo zijn! Dus, GR bazen, zorg wel voor realiteit en niet voor onzinnige, steeds weer herhalende praat!!

Laatst bewerkt:
Wat me -steeds- wel opvalt...
Van die figuren die al jaren op dit forum zitten... nog nooit zelf ook maar één recensie geplaatst hebben... maar zich wél komen bemoeien op recensies!
Tsja...

Wat me -steeds- wel opvalt...
Van die figuren die al jaren op dit forum zitten... nog nooit zelf ook maar één recensie geplaatst hebben... maar zich wél komen bemoeien op recensies!
Tsja...
Marco, voor de vierde keer: Ik heb al eerder aangegeven dat ik slechts een paar wandelvriendinnen heb, of wil je iedere week hetzelfde riedeltje over dezelfde vriendin?
Wat jij doet is veel gevaarlijker. Jij maakt van jezelf een wandelaar die nooit pijn aan zijn voeten krijgt. De rest moet wel af en foe een blaartje doorprikken. En als je pijn aan je voeten hebt, heb je geen zin om iedere keer 5 sterretjes te moeten aanschouwen. Zoals eerder gezegd, jij bent geen sexbeest of überman, want dan kon je je portemonnee gewoon dichthouden! Jij bent een mannetje dat geilt op zijn eigen woordkeuzes! En niet anders!

Waar gaat dit allemaal over? Haantjes gedrag. Sinds wanneer zitten we in een concurrentiestrijd? Als een recensie je niet bevalt lees het dan niet! Kunnen we met zijn allen de resetknop induwen? Ook die met de eerste steen? Hoe moet @Private-zoe haar hier bij voelen?
DillingerC, wie vertoont hier haantjesgedrag? Punt is dat het nagenoeg uitgesloten is dat alle reviews van iemand met 5 sterren kunnen worden beoordeeld. Het lot bepaalt soms immers ook een misser, behalve bij Marco.
Vreemd dat je bezorgt bent over Zoë, want alle dames krijgen toch iedere keer gratis reclame met 5 sterren!
Ervaringen alleen aub aan de rest heb je niets
Helemaal eens, maar dan wel met realiteitsgehalte!

Laatst bewerkt:
Hey Hey ,

Ik heb besloten om mijn account te verwijderen en tijdelijk niet meer te gebruiken. Girlsreview is meer voor ervaringen achter te laten .. is het nu positief of mss een negatieve ervaring ( wat ook eens kan gebeuren ) mag iedereen zich uiten .. maar ik merk dat sommige ook dames afbreken en dat is niet zo fijn om te lezen en voel me daar best ook slecht over. Ik ben en blijf nog steeds aanwezig bij maison d ' amour , voor die gene die MIJ en vriendinnetjes willen ontmoeten , jullie kunnen vrijblijvend langs komen met of zonder afspraak .
Ps: nare ervaringen mogen natuurlijk ook gedeeld worden hè ! Maar probeer het wel wat beleefder over te brengen 🙈🙈 in ieder geval , mannen die mij kennen tot de volgende zitting 😂❤️

Grappig wel!

Kon hier eigenlijk helemaal geen staart aan knopen... dus even gekeken zonder in te loggen... en daar hebben we dus 'maxxie'! Die staat bij mij allang op negeren...

Mooi opgelost dus!
Jammer Marco, dat Maxxie op negeren staat!
Maxxie was mijn hondje, mijn alles, mijn beste vriend, en die liegt nooit, nooit tegen zijn baas! Daar kun jij nog heel veel van leren!

Dankjewel Marco voor je uitgebreide recensie waarvan ik als ervaren wandelaar rode oortjes kreeg. Iedereen is hier vrij om zijn belevenissen neer te pennen. Iedereen is hier vrij recensies over te slaan als deze door een collega zijn geschreven waarvoor ze een allergie hebben. Het gaat om informeren en vermaken. Ik heb een totaal andere beleving op het gebied van sex en vandaar dat ik het eerder over een lazy sunday met Zoe had. Weerhoudt mij niet om te genieten van de erotische roman van Marco en uit te kijken naar mijn eigen tijd met Zoe. Excuses voor het off topic gaan maar ik wilde dit even kwijt. Meestal als ik off topic ga dan wordt mijn bericht met de rest verwijderd. Advies: snel lezen en van jullie weekend genieten ;)

Nu... het was -en is- ook nooit de bedoeling geweest om wie-dan-ook 'rode oortjes' te bezorgen... Maar ik verwoord hier dus wel mijn eigen -vaak wel erg leuke geile- ervaringen met meerdere DVP's. Haal er je eigen voordeel uit... of negeer het kompleet!

Helaas zijn er dus blijkbaar overal wel individuen die menen aanstoot te moeten nemen aan anderen... en de dringende noodzaak voelen om hun eigen menigen op te dringen... Zij het 'die andere mannen die' of 'die slechte vrouwen die'... Beetje triest eigenlijk!

Kijk... voor mij is het glas meestal halfvol. Als anderen het graag overal een half leeg willen zien... Heb ook nooit de behoefte gehad om iedereen naar de mond te praten...

Leven en laten leven!

Laatst bewerkt:
Nu... het was -en is- ook nooit de bedoeling geweest om wie-dan-ook 'rode oortjes' te bezorgen... Maar ik verwoord hier dus wel mijn eigen -vaak wel erg leuke geile- ervaringen met meerdere DVP's. Haal er je eigen voordeel uit... of negeer het kompleet!

Helaas zijn er dus blijkbaar overal wel individuen die menen aanstoot te moeten nemen aan anderen... en de dringende noodzaak voelen om hun eigen menigen op te dringen... Zij het 'die andere mannen die' of 'die slechte vrouwen die'... Beetje triest eigenlijk!

Kijk... voor mij is het glas meestal halfvol. Als anderen het graag overal een half leeg willen zien... Heb ook nooit de behoefte gehad om iedereen naar de mond te praten...

Leven en laten leven!
En maar doorgaan met dat oneindelijke opscheppen, terwijl de helft van de wandelaars jouw commentaar niet pruimt! Heb je soms stront in je ogen?

Partners

Forum statistieken

Onderwerpen
44.732
Leden
36.185
Nieuwste lid
Petergent
Terug
Bovenaan Onderaan