Voormalig lid 14549
Wandelaar
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/massage/genieten-met-zina.html
- Totale kosten (in euro)
- 130
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Info over Zina kan je wel terugvinden onder massage 'algemeen' Lille.
Maar deze dame verdient een topic enkel en alleen voor zichzelf.
Zij ontvangt in een prachtig appartement in Lille (adres bij haar te bekomen zodra je een afspraak maakt).
Zij staat je op te wachten bij toekomen in een prachtig setje.
Het is een kleine dame maar groots in haar service.
Intiem is hier niet van toepassing, maar in alle eerlijkheid... bij zo'n service mis je dat niet.
Zij leidt u naar een zeer mooi ingerichte massagekamer met een overvloed van kaarsjes, lichtjes, en... lekker warm.
Dan loodst zij je naar de douche waar je je kan opfrissen. Een drankje ter beschikking...
En dan neem je plaats op tafel. Eerst op de buik natuurlijk
Van begin tot einde was dat 200% genieten qua massage: gaande van zeer zacht, oppervlakkig aanraken tot lekker hard. Soms is ze op een plek, dan weer is ze letterlijk overal te voelen.
Ze werkt niet enkel met de handen maar gans haar lichaam wordt ingezet. De massageolie is lekker warm. Af en toe een warme handdoek over je heen. Dan weer waait ze even met een doek over je, dan blaast ze eens over je heen...
Af en toe een subtiele aanraking van privé-delen
En dan ga je op de rug...
Ook dat is een subtiel spel van zacht aanraken, strelen, tot lekker doorduwen. Van aandacht voor een plekje tot een volledige body to body.
Letterlijk geen stukje van je lichaam dat ze overslaat.
En natuurlijk uiteindelijk gaat ze voor de ultieme ontspanning, richt ze zich op je penis. En ook dat is zeer aangenaam hoe ze dit doet... gaande van zacht naar alsmaar intenser dat je haar uiteindelijk vraagt om te mogen komen...
Gans de massage door voel je je zeer aangenaam bejegend. Hoe ze je armen plooit, masseert,... komt ze zeer liefdevol naast je gezicht hangen op zo'n manier dat je hier een puur GFE gevoel krijgt.
Regelmatig positioneert ze zich zo dat je haar kan aanraken, en hoe zacht...
Liefdevol, sensueel, intens...
Je merkt van begin tot einde dat ze dit met volle overgave doet, er van geniet om u te laten geniet.
En het financiële? Daar was ze zeker niet gehaast mee. Je mag bij aanvang betalen, of achteraf... Dat was niet van belang. Ze gaat in eerste plaats vol in contact met je en dan financiële dat volgt wel.
Op einde nog effe leuke babbel
Zoals aangegeven, het intieme wordt niet gemist. (enfin bij mij toch niet).
Ik hoop dat deze lieve dame nog lang zulke massages blijft geven... voor mij geen ander adres meer... Ook al moet ik er een eind voor rijden... ik heb mijn plekje gevonden.
Als het goed is... mag het gezegd.
Maar deze dame verdient een topic enkel en alleen voor zichzelf.
Zij ontvangt in een prachtig appartement in Lille (adres bij haar te bekomen zodra je een afspraak maakt).
Zij staat je op te wachten bij toekomen in een prachtig setje.
Het is een kleine dame maar groots in haar service.
Intiem is hier niet van toepassing, maar in alle eerlijkheid... bij zo'n service mis je dat niet.
Zij leidt u naar een zeer mooi ingerichte massagekamer met een overvloed van kaarsjes, lichtjes, en... lekker warm.
Dan loodst zij je naar de douche waar je je kan opfrissen. Een drankje ter beschikking...
En dan neem je plaats op tafel. Eerst op de buik natuurlijk
Van begin tot einde was dat 200% genieten qua massage: gaande van zeer zacht, oppervlakkig aanraken tot lekker hard. Soms is ze op een plek, dan weer is ze letterlijk overal te voelen.
Ze werkt niet enkel met de handen maar gans haar lichaam wordt ingezet. De massageolie is lekker warm. Af en toe een warme handdoek over je heen. Dan weer waait ze even met een doek over je, dan blaast ze eens over je heen...
Af en toe een subtiele aanraking van privé-delen
En dan ga je op de rug...
Ook dat is een subtiel spel van zacht aanraken, strelen, tot lekker doorduwen. Van aandacht voor een plekje tot een volledige body to body.
Letterlijk geen stukje van je lichaam dat ze overslaat.
En natuurlijk uiteindelijk gaat ze voor de ultieme ontspanning, richt ze zich op je penis. En ook dat is zeer aangenaam hoe ze dit doet... gaande van zacht naar alsmaar intenser dat je haar uiteindelijk vraagt om te mogen komen...
Gans de massage door voel je je zeer aangenaam bejegend. Hoe ze je armen plooit, masseert,... komt ze zeer liefdevol naast je gezicht hangen op zo'n manier dat je hier een puur GFE gevoel krijgt.
Regelmatig positioneert ze zich zo dat je haar kan aanraken, en hoe zacht...
Liefdevol, sensueel, intens...
Je merkt van begin tot einde dat ze dit met volle overgave doet, er van geniet om u te laten geniet.
En het financiële? Daar was ze zeker niet gehaast mee. Je mag bij aanvang betalen, of achteraf... Dat was niet van belang. Ze gaat in eerste plaats vol in contact met je en dan financiële dat volgt wel.
Op einde nog effe leuke babbel
Zoals aangegeven, het intieme wordt niet gemist. (enfin bij mij toch niet).
Ik hoop dat deze lieve dame nog lang zulke massages blijft geven... voor mij geen ander adres meer... Ook al moet ik er een eind voor rijden... ik heb mijn plekje gevonden.
Als het goed is... mag het gezegd.