Geilert1986
Wandelaar
- 36
- 04/04/22
- 4
Iemand ervaring met deze dame?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk kom al 1. 5 jaar met regelmaat bij haar ik vind der echt een toppertje maarja ik spreek niet voor iedere man. Je mag in haar mond spuiten maar ze slikt het niet door das wel jammer. Creampies pakt ze ook als je extra betaald ervoor.
Noemt zich nu Julia
Niemand met ervaring?
Nu wel haha toevallig of ...Haar advertentie staat nooit online dus ?????
Ze kan gedachten lezenof ze leest hiermee.Nu wel haha toevallig of ...
Haar advertentie staat nooit online dus
Geen idee ik werk overdag vaak thuis en ze werkt meestal smiddags begin avond maar nooit echt laat. Geen idee of je teHaar advertentie staat nooit online dus ?????
Zou ze daar de tijd voor nemen haha ?Ze kan gedachten lezenof ze leest hiermee.
En ook nog nooit een recensie gemaakt?Ik kom al 1. 5 jaar met regelmaat bij haar ik vind der echt een toppertje maarja ik spreek niet voor iedere man. Je mag in haar mond spuiten maar ze slikt het niet door das wel jammer. Creampies pakt ze ook als je extra betaald ervoor.
Klopt wist niet dat er een site was waarop ik reviews kon lezen en schrijven over dames van plezier.En ook nog nooit een recensie gemaakt?
Haar advertentie stond maandag online. Toen ik op advertentie nummer zocht kwam ik op dit draadje uit. Nu inderdaad al weer verdwenen.Haar advertentie staat nooit online dus ?????