Zijn dvp’s legaal in Duitsland?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ghost20

Newbie
24
21/08/24
6
Ik ga morgen naar duitsland om me fetish eindelijk realiteit te maken grote gespierde bodybuilder vrouw.
Maar weet niet of ik me zorgen moet maken om gepakt te worden verder heeft ze wel goeie reviews.
En iemand advies om alleen naar duitsland te gaan is het verder veilig of kan duitsland gevaarlijk zijn in je 1ntje?
 
Hierover kan ongeveer 10 Gb aan data geschreven worden. Maar in het heel kort;

Prostitutie is in Duitsland legaal mits er aan een aantal voorwaardes voldaan wordt. Om er eens 2 te noemen;

- De dame zelf dient geregistreerd te zijn en belasting over de inkomsten te betalen. Daar zijn allerlei modellen (regelingen, niet dames... ) voor. Mocht de dame in een bordeel, club of saunaclub werken dan ligt de registratie deels daar.
- Conform de wet die een jaar of 5 van kracht werd moeten alle (dus ook pijpen) handelingen met condoom gebeuren. Als dit niet gebeurd kan dit grote gevolgen hebben voor de dame en de klant. In de praktijk is dit eigenlijk niet te controleren voor de wetgever.

Duitsland is niet veel veiliger of onveiliger als Nederland. Je hebt, met name in de grote steden, wat ongure buurten. Duitsland is in veel dingen (tanken, sigaretten, levensmiddelen, huid/haarverzorging) wel veel goedkoper. Maar aangezien de winkels als regel dicht zijn op zondag blijft het vij tanken en eventueel sigaretten.

Voor de automobilist gelden er ook een paar dingen. Nu niet van toepassing maar over een paar maanden zou ik, als je Duitsland in rijdt, eens een google doen op winterbanden. Kan je een hoop ellende schelen. Milieusticker is er ook zo eentje. Met name als je frequent Duitsland inrijdt wel handig alhoewel ik weinig mensen ken die hiervoor (ontbreken van) een boete hebben gehad.

Niet alle Duitsers spreken vloeiend Engels... dat je het maar weet......
 
Terug
Bovenaan Onderaan