Zeer boze mail naar Kinky

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
14
26/08/24
28
3
Soms zit het mee en soms zit het tegen als je via Kinky een afspraak regelt. Voor elke poster hier zijn er waarschijnlijk 99 lezers die nooit posten. Is helemaal goed hoor.
Maar waar ik mij echt giga aan ergerde was het feit dat negatieve recensies op Kinky er niet door komen en positieve wel geplaatst worden.
Ik heb direct na een dramatische ervaring zowel hier als op Kinky een review geplaatst. En... omdat Kinky tot nu toe nog nooit een slechte review van mij heeft geplaatst heb ik direct een brand email gestuurd naar ze waarin ik best tekeer ben gegaan omdat ik niet kan verkroppen dat ze de bezoeker niet beschermen. Screenshots van het whatsapp gesprek toegevoegd. Aangegeven dat ik van mening ben dat ze medeverantwoordelijk zijn omdat zij iets faciliteren ( je zou het zelfs oplichting kunnen noemen omdat je niet krijgt waar je voor betaald )waar ik gebruik van maak en dat ik vind dat ze GVD eens ballen moeten tonen en er een lichtje moet gaan branden als er over een dame meerdere slechte recensies binnen komen. Ten slotte ook de geloofwaardigheid en betrouwbaarheid, beter gezegd het ontbreken daarvan, aangekaart.

En? De recensie is geplaatst.
Het loont dus om Kinky, maar ook andere sites aan te spreken.
Daarmee maken we het voor onszelf en voor de aanbieders alleen maar beter.
Zo, dat wilde ik efkens kwijt 😀

Terug
Bovenaan Onderaan