- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen deepthroat
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Dinsdag
- Totale kosten (in euro)
- 120
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Afgelopen nacht rondje Antwerpen, Brussel, Gent gedaan. Antwerpen was drama, Brussel en Gent Top!

Ook in Brussel in de as karige bezetting. Aan het eind van de straat waar de opbrekingen zijn, zat een knappe dame met zwart haar, ze keek me aan lachte lief en ik was verkocht boem! direct al een klik, en mijn gevoel zat goed, gezellig, lekker, beetje mollig, knap en ging helemaal los, pijpen deepthroat, on top heerlijk soppend, missio, beentjes helemaal wiijd en ik propte hem er tot aan mijn zak in, vol doorstoten en heerlijk het rubbertje volgespoten
deed niet moeilijk, geen zeikerd na afloop gezellig nababbelen, spreekt uitstekend Engels en met twee kusjes op de wang afscheid genomen
Herhalingsgevaar, ja, enige nadeel is de afstand, aangezien ik uit nl moet komen 
overigens Brussel... ik denk de meest vieze smerige stad van Belgie echt niet normaal, was er een paar jaar geleden voor het laatst, maar nog steeds drama....

Ook in Brussel in de as karige bezetting. Aan het eind van de straat waar de opbrekingen zijn, zat een knappe dame met zwart haar, ze keek me aan lachte lief en ik was verkocht boem! direct al een klik, en mijn gevoel zat goed, gezellig, lekker, beetje mollig, knap en ging helemaal los, pijpen deepthroat, on top heerlijk soppend, missio, beentjes helemaal wiijd en ik propte hem er tot aan mijn zak in, vol doorstoten en heerlijk het rubbertje volgespoten

overigens Brussel... ik denk de meest vieze smerige stad van Belgie echt niet normaal, was er een paar jaar geleden voor het laatst, maar nog steeds drama....
Laatst bewerkt: