Recensie Zara/Karla, Den Haag (vh Amsterdam, Rotterdam) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

olie1969

Vaste klant
147
01/08/21
107
36
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/5258551-karla
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb Karla bezocht voor een half uur. Bij een vluggertje zou alleen PMC en NMC mogelijk zijn. WhatsApp contact ging in het Nederlands, dus was niet de dame zelf. Dame spreekt geen Nederlands en Engels (de basis woorden verstaat ze wel), maar alleen Spaans. Ik weet niet of de foto's echt van haar zijn. In het echt ziet ze ouder uit. De tweede foto zou wel best recent kunnen zijn (ben slecht in gezichten onthouden).

Tongzoenen was ok, maar je moet wel zelf het initiatief nemen. Het pijpen zonder condoom doet ze wel lekker, waarbij ze ook afwisselde door je eikel te likken. Ook leuk is dat ze af en toe met haar borsten mijn penis masseerde.
Beffen was geen probleem, maar vingeren mocht niet.
Het neuken was wat minder, maar dat lag niet aan haar. Het is bij mij altijd hit or miss met NMC, dit keer kon ik mijn erectie niet behouden, Dus neuken werd hem niet voor mij en maar weer gevraagd om te pijpen. Ze gaf aan dat CIM niet mocht. Ik heb niet gevraagd of dit tegen extra wel mogelijk is. Ze heeft het met de hand afgemaakt.

Ik zag dat er wel een douche was, maar het werd me niet aangeboden.

Het was een prima date, zeker gezien de prijs krijg je veel waar voor je geld. Enige kritiek punt zou zijn dat ik binnen 25 minuten weer buiten was. Na het klaarkomen werd er geen moeite gedaan om de tijd vol te maken. Gezien de prijs had ik daar vrede mee, dus had ook niet geprobeerd om te tijd te rekken.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook een tijd geleden bij haar geweest toen ze nog in Amsterdam zat. Beetje te lange tijd geleden om nu nog een recensie aan te maken. Gezien de prijs zeker de moeite waard. Is misschien iets ouder dan ze zegt, maar dat is bij meerdere zo. Aardige vrouw, maar spreekt nauwelijks Engels. Wat voor mij geen probleem was want ik spreek redelijk Spaans. Wat ik nog kan herinneren dat ik haar haar hoge laarzen heb laten aanhouden tijdens de sex. Dat vond ik wel lekker geil.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5258551-karla#reviews
Totale kosten (in euro)
100
Ik ben pas bij Karla geweest in Den Haag, op voorhand had ik er niet zoveel van verwacht vanwege de lage prijs en omdat reviews uitstaan bij kinky.
Toch maar de stoute schoenen aangetrokken en gegaan en ik moet zeggen dat ik zeer positief verrast was,
Vooraf op de app mijn wensen kenbaar gemaakt, wat bij mij een rustige GFE is met veel tongzoenen en voorspel.
Daarbij ook aangegeven als ze het niet wil dat het ook geen probleem is als ze er maar eerlijk over is maar was geen probleem.
Eenmaal aangekomen was ze heel relaxed en aardig, nogmaals gevraagd of alles wat ik wou kon en nog steeds geen probleem.
Daarna kleren uit en op bed en rustig aan begonnen, ze nam zelf initiatief om lekker te tongzoenen. Dat was heerlijk, ze heeft lekkere zachte volle lippen en een tong van fluweel die ze subtiel gebruikt. Het lijkt er zeker niet op dat ze het met tegenzin doet wat altijd prettig is. Daarna ging ze me pijpen en vroeg ze in een mengeling van spaans/engels wat ik verder fijn vond. Ze wisselde alles af en kwam ook geregeld bij me liggen om uitgebreid te zoenen, wat ik ook wel eens anders heb meegemaakt bij andere dames.
Kortom wil je een echte GFE met aandacht en tijd voor elkaar dan kan ik haar warm aanbevelen. Ik hoop dat ze nog een tijdje blijft in den haag want ik wil haar zeker nog eens ontmoeten want ze is voor mij gewoon lekker. Ter info, ze is wat mollig met een dikke kont verder ziet ze er precies zo uit als op de foto's, een knappe dame uit de DR.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/5258551-karla
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Goede recensies, Lage prijs en Trieste status doublet ......ik dacht ik probeer het eens

Dame is zeker de 40 gepasseerd. Is wel dame van de fotos gezien tatoo
Tongzoenen redelijk..
Pijpen....heerlijk. De meeste Latinas pijpen te hard. Maar zij deed het lekker. De tijd gaat steeds sneller.....maar gezien wat ik heb uitgespookt denk ik dat ze zeker een half uur rustig heeft gepijpt....en ik hield hem een half uur hard....dus het was zeker niet slecht.

Neuken niet bijzonder gewoon missio ...maar ze heeft een lekker kutje....je weet wel....als je hem eruit trekt Kun je de zuigende werking voelen.

Al met Al goede ervaring en prima prijs kwaliteit verhouding. Ik betaal liever 100 voor een wat rijpere dame met fatsoenlijke service dan 200 voor een poppetje die niets doet.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/5258551-karla
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben pas bij Karla geweest in Den Haag, op voorhand had ik er niet zoveel van verwacht vanwege de lage prijs en omdat reviews uitstaan bij kinky.
Toch maar de stoute schoenen aangetrokken en gegaan en ik moet zeggen dat ik zeer positief verrast was,
Vooraf op de app mijn wensen kenbaar gemaakt, wat bij mij een rustige GFE is met veel tongzoenen en voorspel.
Daarbij ook aangegeven als ze het niet wil dat het ook geen probleem is als ze er maar eerlijk over is maar was geen probleem.
Eenmaal aangekomen was ze heel relaxed en aardig, nogmaals gevraagd of alles wat ik wou kon en nog steeds geen probleem.
Daarna kleren uit en op bed en rustig aan begonnen, ze nam zelf initiatief om lekker te tongzoenen. Dat was heerlijk, ze heeft lekkere zachte volle lippen en een tong van fluweel die ze subtiel gebruikt. Het lijkt er zeker niet op dat ze het met tegenzin doet wat altijd prettig is. Daarna ging ze me pijpen en vroeg ze in een mengeling van spaans/engels wat ik verder fijn vond. Ze wisselde alles af en kwam ook geregeld bij me liggen om uitgebreid te zoenen, wat ik ook wel eens anders heb meegemaakt bij andere dames.
Kortom wil je een echte GFE met aandacht en tijd voor elkaar dan kan ik haar warm aanbevelen. Ik hoop dat ze nog een tijdje blijft in den haag want ik wil haar zeker nog eens ontmoeten want ze is voor mij gewoon lekker. Ter info, ze is wat mollig met een dikke kont verder ziet ze er precies zo uit als op de foto's, een knappe dame uit de DR.
Contact op de app Engels maar in reallife bijna alleen spaans
 
Terug
Bovenaan Onderaan