Recensie Yvonne, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Utreg

Newbie
7
29/04/24
6
2
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3540454-yvonne
Totale kosten (in euro)
125
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren bij Yvonne in Amsterdam geweest voor een tantra massage van een uur. De dame wordt hier al wel besproken bij WHEM maar ben geen recensie tegengekomen dus vandaar dit nieuwe topic.

Yvonne is een blonde dame van eind 40 en heeft een heerlijk figuur. Stevige borsten en billen en ze is zelf ook maar liefst 1 meter 80 en dat matcht mooi bij mijn 1 meter 87.

Yvonne is een open persoonlijkheid die zelf ook vol passie de massage geeft. De massage wordt gegeven op een massagetafel en is ook echt een massage zodat je lekker los wordt gemaakt. Na het omdraaien wordt het wat spannender en kruipt ze ook op de tafel. Het is heerlijk om haar lijft vast te houden. Richting het einde maakt ze meer werk van het intieme gedeelte en krijg je de kans om ook tussen haar borsten te gaan met je penis. Heeeerlijk.

Uiteindelijk maakt ze het met de hand af en komt een einde aan een heerlijk uurtje. Ook na het klaarkomen neemt ze de tijd voor je en kun je rustig bijkomen terwijl ze de massage afrondt. Credits voor Yvonne voor haar open en positieve vibe!

Voor- en achteraf kan er gedoucht worden. Locatie is zeer netjes en discreet.

PS: Als je vooral komt voor lingam massage is dit niet jouw adres. Als je komt voor een heerlijke massage door een aantrekkelijk blondine dan is Yvonne jouw vrouw.
 
Na vele omzwervingen bij net zoveel massagesalons toch maar een afspraak gemaakt met Yvonne. Het is even een puzzelstukje om bij haar adres te komen, maar het is gelukt. Bij binnenkomst aangenaam verrast met de looks van Yvonne. Ze is een lange (niet meer de jongste) dame met een aantal plakplaatjes. Ontvangst was hartelijk en aangezien het voor mij de eerste keer was kreeg ik de mogelijkheden (alleen massage) voorgeschoteld. Ik heb gekozen voor de tantra van een uurtje. Na het verplichte douchen even een gezellig praatje gedaan. Toen de massage ondergaan. De slogan "beter dan seks" uit de advertentie is niet helemaal waar, maar ze komt dicht in de buurt. Ze masseert met haar hele lichaam en geeft aanwijzingen aangaande de ademhaling. Na het omdraaien een fantastisch handmatig hoogetepunt beleefd. Ik mocht haar aanraken maar de ze weet haar doosje net buiten bereik te houden. Al met al een van de betere massages van de laatste tijd. Een groot herhalingsgevaar. Geen idee of er meer mogelijk is, maar daar gaan we achter komen.
 

Partners

Forum statistieken

Onderwerpen
37.971
Berichten
738.750
Leden
34.000
Nieuwste lid
henkdetank
Terug
Bovenaan Onderaan