WHEM Yuli, thuisontvangst, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb haar gisteren in Eindhoven bezocht en het was een feest. Ze is nog kort in Nederland en vertrekt dan weer naar Spanje waar ze woont. Ze is erg achterdochtig en ontving ik een schimmig flatje. Hoe het binnen redelijk netjes was, de buurt verder ok, was de flat duidelijk aan renovatie toe.
Maar goed, na een aanbod te hebben afgeslagen voor een trio met fat ass vriendin (best een lekker ding) gingen we relaxed aan de slag. Geen tongzoenen maar toch wist ze met haar kusjes al snel knalhard te krijgen. Na met wat massage olie mijn pik te hebben opgewarmd, begon ze me te pijpen (MC) terwijl ze met een vinger met mijn anus speelde. Normaal ben ik hier niet zo'n liefhebber van maar ze deed het op zo'n lekkere manier dat ik al snel begon te kronkelen. Enigszins onder de indruk van de hardheid van pik, pijpte ze tot diep in haar keel. Na zo'n 15 tot 20 minuten draaide we de rollen om en begon ik met haar grote tieten te spelen. Zuigen en knabbelen aan de tepels kon ze wel waarderen en zelfs knijpen en bijten liet ze toe. Ze begroef mijn gezicht in haar tieten door ze met twee handen om mijn gezicht te duwen. Daarna haar nog lekker gebeft en toen wilde ik haar. Geen doggy want ik wilde haar gezicht zien. Dus haar tergend langzaam geneukt waarbij ze me volledig vrij liet om haar diep te penetreren. We keken elkaar geil aan terwijl ik het tempo opvoerde en ze met haar heupen begon te schokken. Ik pakte haar gezicht in mijn handen, keek haar diep in haar ogen en kwam knetterhard klaar.
Enige minpuntje was dat ze daarna direct het condoom wilde verwijderen en we niet op deze wijze konden blijven liggen.
Na het verwijderen van het condoom hebben we overigens nog een hele tijd op een gezellige wijze liggen kletsen.
Leuke meid van achter in de 20 met een paar lekker tieten, een mooi figuur en rond kontje. Haar gezicht was wat pukkelig maar verder een leuke aardige meid van Cubaans / Dominicaanse afkomst.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan