- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Klaarkomen op gezicht
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/4486486-you-you
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Op kinky deze dames gevonden. Hier gezocht maar geen recensie gevonden. Bij deze dus:
You you is een Chinese dame. Contact via WA ging vlot, engels is redelijk.
Ze ontvangt niet in Nijmegen zelf maar een dorp in de buurt. Parkeren in een woonwijk waar ik na aankomst het huisnummer kreeg. Het is een gewone woning.
De deur openen duurde even, was zelfs even bang dat ik verkeerd was. Bij binnenkomst verwelkomt met een lekkere kus. Het is de dame van de foto's, iets ouder denk ik. Vervolgens naar boven, administratie gedaan en gedoucht. Daarna aangevangen met het echte werk. Ik vond haar erg enthousiast, goed lijf, mooie borsten. Ze tongzoent goed. Goede opbouw en doet nergens moeilijk over. Pijpen was lekker, mocht van mij iets dieper, overgegaan in 69 en ook dat was heerlijk. Goed schoon en heerlijke smaak. Afgemaakt met cim/cif. Daarna massage en tweede ronde.
Al met al vind ik dit een geslaagde date. Heb vaker meer geld voor minder service betaald.
Ik ga zeker nog terug zolang ze hier is.
You you is een Chinese dame. Contact via WA ging vlot, engels is redelijk.
Ze ontvangt niet in Nijmegen zelf maar een dorp in de buurt. Parkeren in een woonwijk waar ik na aankomst het huisnummer kreeg. Het is een gewone woning.
De deur openen duurde even, was zelfs even bang dat ik verkeerd was. Bij binnenkomst verwelkomt met een lekkere kus. Het is de dame van de foto's, iets ouder denk ik. Vervolgens naar boven, administratie gedaan en gedoucht. Daarna aangevangen met het echte werk. Ik vond haar erg enthousiast, goed lijf, mooie borsten. Ze tongzoent goed. Goede opbouw en doet nergens moeilijk over. Pijpen was lekker, mocht van mij iets dieper, overgegaan in 69 en ook dat was heerlijk. Goed schoon en heerlijke smaak. Afgemaakt met cim/cif. Daarna massage en tweede ronde.
Al met al vind ik dit een geslaagde date. Heb vaker meer geld voor minder service betaald.
Ik ga zeker nog terug zolang ze hier is.