Recensie Yiyi, Opitter 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tripod

Newbie
4
08/06/24
1
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/yiyi-167/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik breng soms bezoek aan het "rondreizend Chinees circus" zoals het hier wel eens genoemd wordt. Tot nu toe viel het goed mee.

Ik boekte Yoyo, en Yoyo wat present.
Ik boekte Mimi en deze Yiyi kwam opendoen.
Ik boekt Yiyi en wederom was het zij die de deur opende.

Ik denk dat ze de namen met opzet simpels houden :)

Communicatie ging vlot, na afspraak meteen ook duidelijk info waar je moet zijn, vrijstaand huis in Opitter, waar nog DVP werken.

Vriendelijke ontvangst, spreekt genoeg Engels om te communiceren, niet voor een lang gesprek. Na een verplicht wasje (door haar) aan de wasbak konden we van start.

Haar borsten zijn denk ik fake, maar ze zien er redelijk natuurlijk uit en voelen ook lekker.

Pijpen deed ze behoorlijk, stevig, zonder franjes. Ze neemt zelf initiatief, maar neemt ook suggesties van de klant aan. Na een paar standjes hoogtepunt bereikt, terug een wasje aan de wastafel (zij waste zichzelf ook grondig).

Grappig : op dat moment ging de bel aan de voordeur, blijkbaar was de volgende te vroeg. Ze schrok even, belde even in het Chinees en toen ik na een vriendelijk knuffel een paar minuten later vertrok was de "beller" verdwenen, waarschijnlijk in de wachtkamer :)

Al bij al best tevreden, het mag wat vooruit gaan, sommigen zouden dat als "afwerken" kunnen zen, maar ze is enthousiast, doet goed mee en zit zeker niet op haar GSM te tokkelen ofzo. Mijn algemene ervaring met deze 3 bezoeken is wel dat ze doen wat ze beloven, niet meer, niet minder. Afspraak was PZC en sex met condoom en zo geschiedde. Kussen staat niet in haar lijst en dat heb ik niet geprobeerd. Ik heb heel haar lichaam verkend en dat liet ze goed toe, maar als ik in de buurt van haar kruis kwam kreeg ik een vriendelijk doch kordate "No hands". Maar vingeren staat ook niet in haar lijst, dus daar kan je niets op zeggen.

Conclusie : voor GFE moet je er niet zijn, als een een pittig Aziaatje met een lekker lijf wil, zit je hier goed.

Voor de liefhebbers : de Aziatische dames die in Nijlen en Opitter werken, lijken allemaal bij dezelfde "vakbond" te zitten en geven vergelijkbare service heb ik de indruk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan