- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Overig
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hallo-heren-39.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Ik ben eens bij Yiyi geweest. Is eerder rond-trekkende dame: Al geboekt in Nevele, nu in Deinze, zou nu in Nazareth ontvangen, ... .
Dame doet haar best, maakt de tijd vol. Maar geen GFE: Nog nooit gehad bij Chinese damens.
Op zich heeft dame een mooi lichaam. Gezicht komt NIET overeen met advertentie. Dame is in elk geval veel ouder dan in advertentie: Voor mij geen probleem, ik heb liever oudere dames. Maar is wel anders geadverteerd!
Dame kan tegen een stootje: GEEN gezeur over te gevoelige plekjes borsten, clitoris, ...
Dame doet NMC, op aanvraag en tegen meerprijs mogelijk ook NZC. Dame doet GEEN anaal en GEEN anaal vingeren!
Tongzoenen doet ze wel, maar is niet goed.
Mogelijk ga ik nog terug als ik in de buurt ben. Maar het is geen super-service!
Dame doet haar best, maakt de tijd vol. Maar geen GFE: Nog nooit gehad bij Chinese damens.
Op zich heeft dame een mooi lichaam. Gezicht komt NIET overeen met advertentie. Dame is in elk geval veel ouder dan in advertentie: Voor mij geen probleem, ik heb liever oudere dames. Maar is wel anders geadverteerd!
Dame kan tegen een stootje: GEEN gezeur over te gevoelige plekjes borsten, clitoris, ...
Dame doet NMC, op aanvraag en tegen meerprijs mogelijk ook NZC. Dame doet GEEN anaal en GEEN anaal vingeren!
Tongzoenen doet ze wel, maar is niet goed.
Mogelijk ga ik nog terug als ik in de buurt ben. Maar het is geen super-service!
Hallo heren
Hallo, Ik ben erg blij om voor de eerste keer naar uw stad te komen. Ik ben vol verwachting. Als ervaren sekswerker is mijn service
www.redlights.be
Laatst bewerkt: