Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

YY 2.0

Waar iedereen op hoopte is deze paradijs wel terug open gegaan.

Helaas is het toch niet hetzelfde als 1.0

Voor 40eu deal op zon-, maan-, dinsdag voor kennis te maken, hebben wij de grote oversteek gedaan.

De bar is wel mooi veranderd, is het nieuw of is het heringericht... ik kon mij er niet in oriënterenen. De brunette Romeense barvrouw werkte wel helaas tegen haar zin en niet zo vriendelijk, alstublief dankjewel kent ze niet echt. Maar tegen de Romeense dvp die er rondliepen kon ze wel lekker plezier maken...

De keuken was wel fijn. De chef kok doet zijn best. Maar aangezien het aanbod, krijg je toch meer keuze van vlees bij ss.

Hierbij was het gisteren alleen maar kip of zalm met garnalen aangevuld met varia groenten en aardappelen.

De salade buffet en soep van 's middag en 's ochtend.

Voor sommigen is het genoeg. Voor mij iets minder. Waar ik toch 2 keren graag aan het buffet aanschuif.

Gisteren was het ook barslecht weer. Respect voor al de ijsberen. Die door de regen en wind heen lopen om de buiten sauna te bezoeken.

Waar wij op hoopten, de mooie binnen welness van weleer.

Is helaas helemaal verdwenen en verwijderd.. foetsie!

Er is 1 vervangende kleine, maximum waarschijnlijk 6 personen sauna´tje, dat niemand gebruikt, wegens de locatie misschien?

Jacuzzi... ik was er op zoek naar de fundementen dat de mede ijsbeer vertelde. Helaas wordt voor dit, is ook de locatie buiten...

Dit is wel een domper, waar dit land de meeste maanden koud weer is...

Men heeft hier toch wel voor meer nieuwe kamers gekozen dan voor een echte saunaclub.

Dit lijkt me nu wel meer op Le Grand... helaas.

Indien je toch van een goede welness wilt genieten en uitgebreide maaltijden. Is ss toch wel een betere aanrader.

Dames waren er rond 20 stuks. Van alles een beetje keuzes, maar de mede ijsberen waren gisteren ook allemaal zeker niet zo actief. Niet iedereen hun smaak...? Zeer opvallend. Waardat vroeger van komen en gaan was zoals in YY 1.0 en GT.

Toch wel teleurgesteld voor de trip van 3 uren heen en 3 uren terug...

Terug
Bovenaan Onderaan