Dat klopt prospere, is ook mijn ervaring en je hebt volstrekt gelijk geen namen meer te noemen.
Ik was afgelopen vrijdag in YY en de LU bevestigde mijn vorige bezoek. Het aantal draait nog rond de 30 à 40 dames waarvan 1/3 optisch zeer hoog scoorde. Rond de 10 dames die visueel een top optie zijn naar mijn smaak vind ik veel, zo'n aantal vind ik niet in de andere NL SC iets verderop noch in NRW. Er waren nieuwe gezichten, afkomstig uit duitse clubs in NRW en Hessen en ook uit de betere Zwitserse en Oostenrijkse clubs. Als ze deze trend kunnen doorstrekken, zitten ze op het goede spoor. Van een vriend vernam ik dat er zondag héél veel klanten waren, blijkbaar is de november actie een succes op dat vlak. Zelf heb ik 4 verschillende dames gekamerd waarvan 1 op herhaling van de vorige maal en 3 nieuwe, allemaal aan de geafficheerde prijs en met behoorlijke service. Dit alles naar de SC standaarden die je tegenwoordig overal in deze regio mag verwachten, voor het betere werk en looks blijf ik bij het privé circuit.