YY is mijn eerste bezoek aan een saunaclub. Op basis van dit bezoek is deze formule mij ERG goed bevallen. Bij mijn eerste bezoek kwam ik rond 20:00 's avonds aan toen het al vrij rustig was. Uit onwetendheid ging ik er vanuit dat het op een vrijdagavond JUIST drukker zou zijn. Dit was duidelijk NIET het geval. Veel zaken zoals het restaurant waren al gesloten. Ook veel dames bleken al huiswaarts te zijn gekeerd. Ondanks dat viel er nog genoeg moois te scoren. In zoverre dat de dame(s) zelf ook contact met je zoeken. Alhoewel het voorgaande verschilt per persoon en situatie; vond ik de schone omgeving van een saunaclub erg fijn in vergelijking met die van een raambuurt(!). De club stond niet blauw van de rook, er waren geen kijkers en de keuze aan mooie dames was acceptabel.
Slanke jonge dames waren er bij mijn bezoek aan YY zeker. Ik ken ze alleen niet bij naam.
Van de grofweg 11 aanwezige dames voldeden er zeker 6 aan de definitie slank (en dan bedoel ik ook echt slank). Hun leeftijd was wat moelijker in te schatten. Met zekerheid kan ik wél zeggen dat alle slanke dames onder de 36 waren.