Recensie Yessie (solo), Emma's Angels, Kontich 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ButtFucKer69

Stamgast
Forumpionier
506
10/07/21
340
38
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.emmas-angels.be/
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik weet wel dat er al een topic van Yessie bestaat hier, maar dan enkel van haar als trio met resp. Manuela en Candela.
Eerlijk gezegd had ik mijn zinnen een beetje gezet op Candela, maar had geen tijd gehad om een afspraak te maken, dus maar op goed geluk naar Kontich afgezakt. Daar konden enkel Manuela en Yessie zich komen voorstellen, Candela lag waarschijnlijk al met een ander te rollebollen.

Ik vond de Paraguayaanse Yessie de leukste en vooral meest naturelle van de twee, dus haar voor een zeer democratisch geprijsd halfuurtje genomen.
Ze is heel erg vriendelijk, maar gelukkig spreek ik een woordje Spaans, anders was de communicatie wel heel erg moeilijk geweest.
Veel van "mi amor" hier en "mi amor" daar, na een paar keer wist ik het wel.

Na een kleine opfrissing in de badkamer op bed belandt, waar ze zich schuin naast me zette om piemelmans aan een grondige mondelinge inspectie te onderwerpen, terwijl ik met mijn gewassen vingers (ze had me zelf de zeep gegeven) haar poes kon betasten.
Ze maakte na enkele minuten aanstalten om een condoom te monteren, maar op mijn verzoek heb ik haar laten verder pijpen tot het einde, want dat deed ze verrukkelijk. Na mijn schot nog een kwartiertje laten masseren en geprobeerd een kleine conversatie op gang te brengen, maar dat bleef toch maar bij korte antwoordjes en "si, mi amor".

Conclusies:
+ goed gelegen, net huis, grote kamer en badkamer
+ dame is vriendelijk en ziet er nog goed uit
+ pijpkunsten : zacht en nat, precies wat ik graag heb (maar is persoonlijk)
+ zeer democratische prijzen

- beperkte communicatie, zeker als je geen Spaans spreekt
- heb van zoenen (laat staan tongen) niets gemerkt, mijn hygiëne is nochtans prima

Terug
Bovenaan Onderaan