- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Spaans
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Maandag
- Totale kosten (in euro)
- 75 (happy hour) + 25 fooi
Nog even verdergaan in mijn voorgaande verhaal ... Claudia out, Yanni in 
. Direct lieflijke woorden en zeer vriendelijk. Gaf me ook direct een flinke tong. Persoonlijk heb ik liever dat de dames hun tong niet volledig in mijn mond draaien, maar Yanni stak lage tong volledig in mijn mond. Een kwestie van smaak, maar alleszins deed ze dat vol overgave. Piemel terug opnieuw gewassen en toen deed ze haar kimono uit: wat een geweldige borsten, zeker een e-cup met daarop mooie parmantige tepels. Ze is er zelf ook fier op en wil dat je er echt mee speelt, samendrukt, enz. Dat is natuurlijk een van mijn favoriete bezigheden en hiermee was ik dan ook een tijdje zoet. Dan deed ze me op bed zitten om mijn half stijve piemel terug in orde te krijgen. Dat duurde niet zolang, dankzij haar pijpkunsten. Ze vergat zeker ook mijn ballen niet. Maar ik voelde toen al dat een tweede keer klaarkomen er waarschijnlijk niet inzat. In het verleden heb ik gemerkt dat de dames er toch een erezaak van maken om de klant laten klaar te komen, en ze deed haar enorme best om me zover te krijgen. Ik heb het echter even on hold gezet en gevraagd voor een massage. Daarmee was ze direct akkoord en dus maar op mijn buik gaan liggen, gevolgd door een semi-professionele massagebeurt. Ze vergat zeker de olie niet en daalde van mijn nek af naar mijn onderbenen. Hiermee zijn we toch een hele tijd bezig geweest en ondertussen had ik een geweldig zicht op haar bouncing tits. Ik moest dan wel mijn hoofd even rechtzetten om het in de grote spiegel voor mij te zien. Ik had ook mijn piemel tussen mijn benen gestoken zodat ze die ook regelmatig in de massage meenam. Binnen de kortste keren opnieuw een erectie. ik vroeg om ook mijn billen niet te vergeten en ze begreep me direct: een vibrator erbij gehaald en langzamerhand in mijn holletje gestoken. Toen ze hem aanzette gaf dat zeer tintelende vibraties in mijn anus en omgeving.
Ze vond het terug tijd om toch nog maar eens proberen klaar te komen: ze hanteerde mijn piemel met de nodige sensualiteit om er toch iets te laten uitkomen, zorgde dat ik tegelijk met haar joekels van borsten kon spelen, maar ik voelde dat het niet meer ging. Dat even gezegd, maar zo snel geeft Yanni niet op. Nog een beetje met mijn ballen gespeeld, mijn kontgaatje gemasseerd maar het ging echt niet. Ik zei dat ze echt (gemeend) haar uiterste best had gedaan, maar dat vandaag een tweede keer niet zou lukken. Ze was een beetje ontgoocheld en zei dat ik haar volgende keer zeker als eerste moest nemen zodat ik haar mijn zaad zou kunnen geven. Geil!
Ze is een van de meest vriendelijke dames die ik la ben tegengekomen in alle huizen waar ik al ben geweest. Alleen spijtig dat het in zeer gebrekkig Spaans (van mijn kant) moest gebeuren. Nog een kleine opmerking die mij zeker niet stoorde, maar ze heeft kleine bolletjes op de binnenkant van haar dijbeen. Ik heb het ten andere pas opgemerkt toen ik haar vingerde, wat ze uitgebreid toelaat.
Wees lief met haar, ze verdient het!
Ze vond het terug tijd om toch nog maar eens proberen klaar te komen: ze hanteerde mijn piemel met de nodige sensualiteit om er toch iets te laten uitkomen, zorgde dat ik tegelijk met haar joekels van borsten kon spelen, maar ik voelde dat het niet meer ging. Dat even gezegd, maar zo snel geeft Yanni niet op. Nog een beetje met mijn ballen gespeeld, mijn kontgaatje gemasseerd maar het ging echt niet. Ik zei dat ze echt (gemeend) haar uiterste best had gedaan, maar dat vandaag een tweede keer niet zou lukken. Ze was een beetje ontgoocheld en zei dat ik haar volgende keer zeker als eerste moest nemen zodat ik haar mijn zaad zou kunnen geven. Geil!
Ze is een van de meest vriendelijke dames die ik la ben tegengekomen in alle huizen waar ik al ben geweest. Alleen spijtig dat het in zeer gebrekkig Spaans (van mijn kant) moest gebeuren. Nog een kleine opmerking die mij zeker niet stoorde, maar ze heeft kleine bolletjes op de binnenkant van haar dijbeen. Ik heb het ten andere pas opgemerkt toen ik haar vingerde, wat ze uitgebreid toelaat.
Wees lief met haar, ze verdient het!