Roadrunner227
Vaste klant
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/1267195-yana
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
De keuze moest gemaakt worden tussen Diana en Yana. Yana stevig aan de prijs maar de foto's trokken mij over de streep.
Ontvangst in een hotel waar je anoniem naar binnen kan.
Werd opgehaald beneden in de lift door een dame met normaal postuur in een kort wit jurkje. Mooie verschijning.
Had drie kwartier geboekt en hebben een leuke date gehad. Lekker tongzoenen hoewel dit met iets meer tong zou mogen naar mijn smaak. Pijpen was zonder rubber en heb haar verwend met kusjes en haar jonge gladde poesje gelikt.
Daarna de daad waarbij ik veel te snel klaar kwam. Hoewel stevig aan de prijs zal ik haar nog wel eens willen daten maar dan voor een uur met twee keer sex
Ontvangst in een hotel waar je anoniem naar binnen kan.
Werd opgehaald beneden in de lift door een dame met normaal postuur in een kort wit jurkje. Mooie verschijning.
Had drie kwartier geboekt en hebben een leuke date gehad. Lekker tongzoenen hoewel dit met iets meer tong zou mogen naar mijn smaak. Pijpen was zonder rubber en heb haar verwend met kusjes en haar jonge gladde poesje gelikt.
Daarna de daad waarbij ik veel te snel klaar kwam. Hoewel stevig aan de prijs zal ik haar nog wel eens willen daten maar dan voor een uur met twee keer sex