Recensie Xixi, Beersel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bubududu

Wandelaar
31
19/03/22
39
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/xixi-100-real-asian.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteravond langsgeweest bij Xixi,
Niet dezelfde dame wat wel vaker zo is bij de chineesjes normaal zou ik dan meteen omdraaien maar omdat het dit keer wel een hele jonge en slanke chinese dame is die toch wel mooier is dan de geadverteerde foto. Besloten om toch te blijven

Communiceren ging via google translate en na het betalen kon het beginnen :)

Service was zeer goed lekker tongzoenen en meerdere posities neuken. Achteraf nog een lekkere massage gekregen van haar daarbii bood ze me nog een 2e ronde aan maar ik kreeg m niet meer stijf :( . Ze vertelde me dat ze pas 3 dagen in Belgie is dus mannen behandel haar met respect en jullie krijgen veel terug.
 
Je bent er nochtans nog al geweest. Gebruikt dezelfde video en foto's als deze:
Toen was ze wel degene op de foto's en video.
 
Tja... Zoals zo vaak al gezegd én geschreven, dat Chinese circuit is zo fake als wat én blijft één grote lotto. De profielen kloppen meestal niet om niet te zeggen bijna nooit. Een enkele keer valt het mee, maar dat biedt geen enkele garantie voor de toekomst. Dit profiel kan morgen door (of voor) weer een heel andere dame gebruikt worden die ook weer niet de dame van de foto's is.
 
Dame is intussen al verhuisd naar Hasselt:


De vraag is natuurlijk of er ook weer een andere dame achter dit profiel zit. Asian zal wel, maar 100% real? Bijna nooit!
 
Alleen het profiel is verhuist naar Hasselt, de dame niet :) Nav de bovenste recensie dacht ik toch de (grote) risico nemen, wie weet, mss tref ik een dame die mij doet herinneren aan Clara/Anna. Helaas, de deur ging open een daar stond een afgeleefde Chinese tussen de 40-50 jaar, ik heb me meteen omgedraaid en weggelopen.
 
Alleen het profiel is verhuist naar Hasselt, de dame niet :) Nav de bovenste recensie dacht ik toch de (grote) risico nemen, wie weet, mss tref ik een dame die mij doet herinneren aan Clara/Anna. Helaas, de deur ging open een daar stond een afgeleefde Chinese tussen de 40-50 jaar, ik heb me meteen omgedraaid en weggelopen.
Omdraaien en weglopen is de enige juiste reactie!
 
Terug
Bovenaan Onderaan