- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 2,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Nederlands
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Middag
- Totale kosten (in euro)
- 120
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
2 weken geleden geweest bij de dame die hier haar raam heeft. Helaas weet ik haar naam niet maar het was geweldig.
Ik ben een liefhebber van de kinky seks en daar wist zij wel raad mee. Voor 70 euro afgesproken voor een half uur.
Dit was zo geweldig waardoor ik na 20 min vroeg of ze er niet een dame bij kon halen voor een trio. Dit was geen probleem en nadat ik 50 euro heb bijbetaald kwam zij met een heerlijk geile dame terug..
Het was een sessie waar veel mogelijk was. Lekker mijn kontje en haar kontje gevingerd. Facesitting en haar slipje aan mogen doen. Uiteindelijk door 1 van de dames klaar gepikpt en haar mondje vol mogen spuiten.
Ik ga donderdag weer die kant op
Ik ben een liefhebber van de kinky seks en daar wist zij wel raad mee. Voor 70 euro afgesproken voor een half uur.
Dit was zo geweldig waardoor ik na 20 min vroeg of ze er niet een dame bij kon halen voor een trio. Dit was geen probleem en nadat ik 50 euro heb bijbetaald kwam zij met een heerlijk geile dame terug..
Het was een sessie waar veel mogelijk was. Lekker mijn kontje en haar kontje gevingerd. Facesitting en haar slipje aan mogen doen. Uiteindelijk door 1 van de dames klaar gepikpt en haar mondje vol mogen spuiten.
Ik ga donderdag weer die kant op