ik ben hier in het voorjaar geweest. De naam klinkt vrij chic, maar van binnen is het allemaal wat minder luxe. Het lijkt qua inrichting op Drakes met van die hokjes waarin je films kan kijken met keuzeknoppen en glory holes aan de zijkanten. Trap op, trap af (steil, pas op) kwam ik in een filmzaal waarin op dat moment een echt geile bi-film werd vertoond. Stoel gezocht, broek laten zakken, lekker aan m'n pik trekken en al gauw belangstelling van 2 kerels die ook kwamen kijken. Om de boel op te geilen had ik me helemaal uitgekleed en na korte tijd actie met z'n 3-en: voelen, pijpen, trekken en ik werd gevingerd in mijn kont. Ik was naakt en die 2 kerels waren gekleed, maar dat vind ik extra opwindend. Er hangt in de ruimte naast de filmzaal een sling, maar toen de ene kerel vroeg of hij me in de sling mocht neuken kwam hij al klaar. Die andere kerel heb ik daarna klaar gepijpt. Hierna ben ik naar boven gegaan om nog snel te zien dat er een travestiet in een van de hokjes naar binnen ging. Ik heb me toen in het hokje daarnaast door haar/hem laten pijpen via de glory hole en lekker in haar/zijn mondje klaargekomen.