Wie kent deze twee uit de Doubletstraat

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 5126

Vaste klant
231
18/11/21
375
3
Gewoon puur een humor dingetje. Als je een vaste wandelaar in de doublet bent moet je ze wel eens tegen zijn gekomen. De twee burgemeesters van de doublet 1 best wel lange Hollandse man ( gaat nooit naar binnen ) en een iets kleinere man die op Sjakie van Flodder lijkt. Het is mij nog nooit gebeurt dat ik in de straat was en deze twee mannen er niet waren. Hebben ze ook een functie in de straat ? Sjakie heb ik wel eens wat te drinken zien bezorgen. Verder allemaal niks mis mee. Kon ik maar elke dag in de straat zijn ! Vraag me alleen af of het alleen mij opvalt

Gewoon puur een humor dingetje. Als je een vaste wandelaar in de doublet bent moet je ze wel eens tegen zijn gekomen. De twee burgemeesters van de doublet 1 best wel lange Hollandse man ( gaat nooit naar binnen ) en een iets kleinere man die op Sjakie van Flodder lijkt. Het is mij nog nooit gebeurt dat ik in de straat was en deze twee mannen er niet waren. Hebben ze ook een functie in de straat ? Sjakie heb ik wel eens wat te drinken zien bezorgen. Verder allemaal niks mis mee. Kon ik maar elke dag in de straat zijn ! Vraag me alleen af of het alleen mij opvalt
Ik weet denk wel wie je bedoeld met die lange Hollandse man, hij heeft volgens mij ook grijs haar?
ik zie hem ook altijd rondjes lopen in de Doublet als ik er ben, overigens ik heb hem ook nog nooit bij een dame naar binnen zien gaan. Ik ben ook wel benieuwd of hij een functie heeft of alleen voor de "gezelligheid" daar loopt.

Laatst bewerkt:
Ik weet denk wel wie je bedoeld met die lange Hollandse man, hij heeft volgens mij ook grijs haar?
ik zie hem ook altijd rondjes lopen in de Doublet als ik er ben, overigens ik heb ook nog nooit bij een dame naar binnen zien gaan. Ik ben ook wel benieuwd of hij een functie heeft of alleen voor de "gezelligheid" daar loopt.
Juist ! Hij is het. Nou die op Sjakie van Flodder lijkt heb ik wel eens drinken zien brengen. Die lange Hollandse man nog nooit iets zien doen inderdaad

Sjakie ken ik wel ja, plat Haags accent maar toch loopt ie weleens in een Ajax shirt. 'S ochtends of 's avonds, hij is er. En soms ook in de Geleenstraat.
inderdaad Fredje, hij heeft een plat Haags accent, en vaak zie ik hem achter in de straat zijn oude fiets parkeren. Volgens mij heeft hij wel een soort van functie, want ik heb hem wel eens met een vuiniszak gezien oid.

Mooiste shirt dat er is ! Haha. Wat vinden jullie verder van het volk dat er loopt ? Niet om mezelf op de borst te kloppen maar ik voel me wel eens john Travolta als ik alle bontkragen en jogging pakken voorbij zie komen met een joint in de mond .....
Wat mij van de week behoorlijk irriteerde was, dat ondanks alle pijlen om de looprichtingen aan te geven en dat in de passages een mondkapje verplicht is, dat met name onze niet nederlandse nederlanders daar niks van aantrokken.

Doublet is sowieso een beetje een trekpleister voor van de plantsoenmedewerkers-types

op de Wallen had je dat vroeger ook wel, van die boodschappenmannetjes. Maar dat vak lijkt hier uitgestorven..
Klopt. Ik woon op 6 minuten afstand van dr wallen en ga toch naar de doublet. Mijn vrienden noemen de doublet de hell en de meest deprimerende plek op aarde maar op de 1 of andere manier vind ik het altijd wel fijn. Misschien om dat de dames veel beter zijn dan hier in Amsterdam .

inderdaad Fredje, hij heeft een plat Haags accent, en vaak zie ik hem achter in de straat zijn oude fiets parkeren. Volgens mij heeft hij wel een soort van functie, want ik heb hem wel eens met een vuiniszak gezien oid.
Overigens wel jammer dat hij in een Ajax shirt loopt :ROFLMAO: :ROFLMAO:
Dat is toch vloeken in de kerk..
Ik kocht ooit een auto met een zelfklever op het achterraam van de betreffende club. Aangezien ik nog wel eens in het Haagse kwam, leek het me verstandiger om die uiting te verwijderen, ook al omdat ik met voetbal weinig van doen heb.

Dat is toch vloeken in de kerk..
Ik kocht ooit een auto met een zelfklever op het achterraam van de betreffende club. Aangezien ik nog wel eens in het Haagse kwam, leek het me verstandiger om die uiting te verwijderen, ook al omdat ik met voetbal weinig van doen heb.
Vroeger ( jaren 80/90 ) was er vlak bij de ingang van de Geleenstraat in de Scheldestraat een kroeg waar het hele interieur volgeplakt was met Ajax posters en krantenartikelen over Ajax er stond een Belgisch vrouwtje achter de toog en als je vroeg of dat niet link was in den Haag zij ze dat ze er nog nooit problemen mee gehad hadden omdat de eigenaar een goede bekende was uit de Haagse onderwereld of iets in die strekking

Ik kom niet zo vaak in Den Haag. Maar wie is die kleine irritante tandeloze indo de altijd zwerft in de Doublet. Loopt de hele tijd te vloeken...kanker hier kanker daar. Dat die nog niet de verkeerde tegen gekomen is...soms speelt die het ook nog persoonlijk op de man af.

Ik kom niet zo vaak in Den Haag. Maar wie is die kleine irritante tandeloze indo de altijd zwerft in de Doublet. Loopt de hele tijd te vloeken...kanker hier kanker daar. Dat die nog niet de verkeerde tegen gekomen is...soms speelt die het ook nog persoonlijk op de man af.

hoezo verkeerde tegengekomen, kanker zeggen is in Den Haag toch net zo normaal als hallo en doei?

En haha, de privacy van een junk respecteren?

Loopt al jaren door Doublet en Geleen. Negeren, dan heb je er geen last van.

Ik ken ze wel allemaal die Julie bedoelen..behalve de oude psycho Kk dame :)
In de doub loopt vaak een kleine oude Indische man(ken zn volledige naam) die ook al dag en nacht liep in de poelzijksestraat(zeiden we vroeger altijd vanwege de Zeiklucht van de pisbakken)

En dat is wel een van de oudste ook
Ken Hem erg lang ,....Erg aardig,.....meerdere malen in Poeldijksetijd mee op stap geweest.
Hij is netjes en schoon,.......DVP kennen hem allemaal.

Laatst bewerkt:
Er loopt er in de doubie ook 1 rond met een flink Leids accent. Ik denk bij elkaar wel 5-6 van dat soort types die er altijd zijn. Loop er net een grote boog omheen (en dan nog ruik ik ze, vnl Sjakie denk ik). In de geleen zag ik vaak ook iemand die weggelopen leek bij de harlem globe trotters...

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan