Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBeetje late reactie. Ik ken ze. Samantha vind ik daar een topper.Wie kent bb prive in amsterdam? Wil daar morgen ff heen
Ja paar jaar geleden geweest, is inmiddels verbouwd en onder nieuw management. Klein maar wel in een drukke straat. Iedereen ziet je naar binnen gaan ..Wie kent bb prive in amsterdam? Wil daar morgen ff heen
Nee, een aanbetaling zou ik ook niet doen.Foto's zijn allemaal nep. Daarmee heb ik niet gezegd dat er geen leuke meiden zitten, maar alleen op basis van foto's kun je beter geen afspraak maken. Eerst de dame zien. Ik ben er een hele tijd geleden eens geweest.
Nu moet je tegenwoordig een aanbetaling doen als je een dame wilt reserveren, nou dat ga ik dus nooit doen.
Samantha staat niet meer op het website is het de Surinaamse Cynthia?Vroeger wel eens geweest. Goede dame, ik weet niet of ze er nog zit, is Samantha. Surinaams toppertje.
Leuke zaak, gewoon heengaan, beoordeling dame hier met ons delen.Samantha staat niet meer op het website is het de Surinaamse Cynthia?
Van de website!Weet iemand wat bij dit privehuis de extra kosten zijn voor beffen en zoenen?