Denk ik het maar , of zie ik een toenemend aantal advertenties met de aanbieding om wat te gebruiken tijdens een bezoek
Valt jullie het ook op ?
Valt jullie het ook op ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOf bij een shemale van zijn pik.Lekker man zo,n lijntje van de poes op snuiven...en knallen
'Babe' en 'body' geven het ook al weg. Als je een verhaal vertelt (dame uit ver land die gebruik maakt van google translate) zorg dan dat het klopt.Moest aan dit topic denken:
"Ik ben een latina babe. Altijd geil en klaar om je plezier te bezorgen. Ik ben altijd blij, vriendelijk, sexy gekleed en nog veel meer. We kunnen ook een wild feest houden. We kunnen alcohol drinken en dronken worden en we kunnen ook feesten als rocksterren als je begrijpt wat ik bedoel. Je kunt mijn hele body bedekken met massageolie en samen stout worden. Ik ben een lieve sexy maar stoute latina die wacht om voor je te zorgen en je fantasieën waar te maken."
Maar het zal niet iedereen verbazen...fakeMorenita
ik ben een latina babe. Altijd geil en klaar om je plezier te bezorgen. Ik ben altijd blij, vriendelijk, sexy gekleed en nog veel meer. We kunnen ook een wild feest ...www.kinky.nl
Klopt. Entwhistle was een fervent snuiver en een liefhebber van de dames. Maar het is bekend, alles waar 'te' voor staat is niet goed voor je. Daltrey en Townsend verbaasden zijn levenseinde dan ook niet.Was John Entwistle van the Who niet zo aan zn einde gekomen? Hartaanval op zn hotelkamer met 2 prostituees en een voorraad coke?
Ik ga eerlijk zijn: wat een prachtige doodWas John Entwistle van the Who niet zo aan zn einde gekomen? Hartaanval op zn hotelkamer met 2 prostituees en een voorraad coke?
Een dood die past bij een rocksterIk ga eerlijk zijn: wat een prachtige dood
Geprobeerd van een of twee lijntjes tot iets van 1,5 gram (inschatting van de dame)Dat is dus de werking, je wordt er actiever van. En tot op bepaalde hoogte werkt het tegen, blijft slap, je moet de tussen weg, en dan is het wel een lekker gevoel.
Pm me maar welke dat is,Geprobeerd van een of twee lijntjes tot iets van 1,5 gram (inschatting van de dame)
Ik merk het pas thuis....en de dame blijft het koppig geven....ze zegt dat ze het leuk vind omdat ik zo een nette man ben
Niet mijn ervaring.....mijn vaste meisjes op de doublet zijn behoorlijk onschuldig wat dat betreft.....volgens mij is Carina de enige die (sigaretten) rookt....verder geen drugs....en geloof me wiet heb ik ze allemaal aangeboden....dat vind ik Dan Wel Weer lekker soms.maar eens. Lijkt wel of elke Latina tegenwoordig met paar kilo coke aan de bak gaat... pffff