WHEM Angela Raalte

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze komt met regelmaat terug. Eens in de pakweg 2 maanden.
Ik ben er vorig jaar oktober geweest. Ik vond het een supergeile meid. Slank, enkele tattoo's, kleine tietjes, kort haar. En ze genoot van elk gaatje. Ook tegelijkertijd.
En ik heb ook genoten van haar.
Heb nog regelmatig het beeld voor ogen dat ze door 2 mannen in het gezicht en mond gespoten werd, terwijl ik haar neukte. Heerlijk.

25 okt is er weer een feestje, heb me aangemeld , ik ben er 1 keer bij geweest was toen een geile boel , 2 stellen die ook mee deden, man man dit had ik nog nooit meegemaakt

Vandaag 15 oktober deze bare/ gangbang bezocht. Was getest dus heerlijk spuiten in de gewenste gaatjes. Angela is een top dame! Heerlijk figuur, super leuk in omgang en iemand die het echt leuk vind. Max is ook een leuke vent met een goed gevoel voor humor.

Setting was perfect 7 man. De locatie ook goed bereikbaar en erg netjes. Verder ook goed verzorgd en dit kom je niet vaak tegen.

Wat mij betreft 5 sterren ⭐⭐⭐⭐⭐️. Kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen qua organisatie.

Seks was heerlijk en ik heb echt Genoten!

100% aanrader en wat in de advertentie wordt beloofd is in de praktijk beter. Top!

Dank je wel 😊

Terug
Bovenaan Onderaan