Afgelopen vrijdagmiddag het genoegen gehad om een kleinschalige gangbang met Mickel en Angel mee te maken.
Hij is een sympathieke vent, zij een prachtig slanke, ontzettend geile vrouw. Bloedmooi en onverzadigbaar. Ze kon maar geen genoeg krijgen van de pikken om haar heen. Ruim anderhalf uur actie, zonder noemenswaardige pauzes. Als het aan haar had gelegen dan waren we nog wat langer doorgegaan, maar aangezien wij mannen zo ongeveer gesloopt waren sloten we het feestje af met een heerlijke bukkake over dat mooie gezichtje.
Qua energie en enthousiasme is Angel vergelijkbaar met de gangbang koningin Molly. Als je die wel eens hebt meegemaakt dan weet je precies wat ik bedoel.
Angel en Mickel werken met een screening (het oog wil ook wat) en ze vragen een aanbetaling. Dat laatste is begrijpelijk aangezien het feest in een hotelkamer plaatsvindt en ze er wel zeker van moeten zijn dat de geselecteerde mannen op komen dagen.
Als je geluk hebt om door de keuring te komen dan zou ik er zeker voor gaan. Eén van de beste gangbangs die ik heb meegemaakt!