- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/weronika-8
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
k had al eens een recensie voor Weronika geschreven, op een vorig forum. Dan was ze plots een jaartje van Redlights verdwenen (coronatoestanden), maar sinds een maand is ze terug. Ze ontvangt nu in een appartement in Temse. En omdat vorige keer wel was meegevallen besloot ik haar nog eens te bezoeken.
Ze ziet er nog steeds uit als op de RL foto's, misschien iets minder strak maar nog steeds mooi slank. Spreekt vlot Nederlands maar met een Pools accent.
Hoewel de mogelijkheden op RL beperkt zijn kan je, als je je kaarten goed speelt en geen schrik hebt van tandpasta en zeep, iets meer gedaan krijgen. Gewoon vragen, nee heb je en ja kan je krijgen. Bij het binnenkomen direct een zoen, op bed wat knuffelen tot onze kleren plots uit waren. Even samen naar de badkamer om op te frissen en dan het echte werk: een lieve zachte GFE sessie.
Achteraf nog wat gepraat, opfrissen en iets over de tijd weer buiten.
Ik zal graag terug gaan, afhankelijk van mijn goesting; ideaal voor knuffelsex.
Ze ziet er nog steeds uit als op de RL foto's, misschien iets minder strak maar nog steeds mooi slank. Spreekt vlot Nederlands maar met een Pools accent.
Hoewel de mogelijkheden op RL beperkt zijn kan je, als je je kaarten goed speelt en geen schrik hebt van tandpasta en zeep, iets meer gedaan krijgen. Gewoon vragen, nee heb je en ja kan je krijgen. Bij het binnenkomen direct een zoen, op bed wat knuffelen tot onze kleren plots uit waren. Even samen naar de badkamer om op te frissen en dan het echte werk: een lieve zachte GFE sessie.
Achteraf nog wat gepraat, opfrissen en iets over de tijd weer buiten.
Ik zal graag terug gaan, afhankelijk van mijn goesting; ideaal voor knuffelsex.