Welke fantasieen hebben jullie nog die je nog wil waarmaken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat klopt, maar een sugar daddy is vaak iemand die buitengewoon veel cash heeft. Dat is niet wereldvreemd zijn, maar een feit. 1000 euro is voor hun dus peanuts, waar het voor vele anderen een hoop geld is.
Ik kon haar ook een veelvoud van die 1000 bieden pm. Maar 1000 dekte de lading. Ook omdat ik haar maar 2 keer zag per maand. Ik heb nog een gezin dus tijd is schaars. Heeft niets met budget te maken

vier dames op hun knieën op een sofa, en dan links beginnen en dan elk kutje ongeveer twee minuten neuken, om van rechts weer naar links te gaan en dan anaal te neuken, en weer links beginnen met kutje , en kijken welke de hoofdprijs krijgt, wel bare natuurlijk, ik heb er best wat voor over zal ik maar zeggen.

Oja, voor zich wat oudere hoeren aanmelden, de dames moeten wel onder de 25 zijn.

Tja blijft natuurlijk een fantasie

Idd. Want toen ik 's nachts in bed lag had ik nog steeds een keiharde.
Zou idd mogelijk kunnen zijn als je de bijsluiter leest, maar ze raden dan ook aan als je langer dan 6h een erectie behoud uw huisarts te raadplegen . De eerste keren toen ik een pilletje pakte zat ik toch ook wel een uur of 3 a 4 met een keiharde zelfs na het klaarkomen bleef hij zo fier als een gieter overeind staan en beenhard. Maar nu na zoveel keer een pilletje geslikt te hebben werkt het nog prima maar nu licht hij toch braaf zijn hoofdje na het klaarkomen heb wel niet veel nodig om hem direkt weer op sterkte te zetten😉

Merk je als vrouw eigenlijk een verschil tussen een natuurlijke erectie en één met het blauwe pilletje?
Nee. Soms krijg ik wel een klant die roder dan een gekookte kreeft is maar gelukkig dat zijn toverstok niet even rood als zijn gezicht/hals is. Heb wel een man of 5 gezien die dat pilletje genomen hadden, die gewoon hard bleven nadat ze 2 a 3 keer klaargekomen waren

Terug
Bovenaan Onderaan