BlackCherry
Wandelaar
- 33
- 31/08/22
- 12
Is er een soort gelijke site waar de leden wel aktief zijn? Het valt hier wel erg tegen, heb meerdere vragen gesteld en krijg niet echt antwoorden.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenParkeer gewoon aan de Droogdokkenweg nr 8 , sta je altijd gratis dag en nacht, en is amper kilometer lopen naar SKW , k denk minder nog.Is er een soort gelijke site waar de leden wel aktief zijn? Het valt hier wel erg tegen, heb meerdere vragen gesteld en krijg niet echt antwoorden.
Alsof ik alleen 1 vraag heb gesteld. Ik heb er meerdere gesteld meneerJe parkeervraag is toch gewoon beantwoord?
Is goed, bedankt. Ik wist er al vanaf, van de parkeergelegenheid op de droogdokkenweg. Echter wil ik weten waar de meeste keus zit, in Antwerpen of duisburg? Shemales dan hèParkeer gewoon aan de Droogdokkenweg nr 8 , sta je altijd gratis dag en nacht, en is amper kilometer lopen naar SKW , k denk minder nog.
Shemales die mijd ik zo veel mogelijk , dus kan ik je niks van zeggen. Word ik onpasselijk van .
Gewoon even geduld hebben.Alsof ik alleen 1 vraag heb gesteld. Ik heb er meerdere gesteld meneer
Goeie, ja. Ook het toontje...het werkt langs beide kanten, als je enkel vragen stelt en geen recensies plaatst....
een pik in me hol vind ik geen lolGewoon even geduld hebben.
De meesten hier komen voor kutjes, dus daar krijg je over het algemeen sneller antwoord op. Er komen er minder voor een pik in hun hol, dus dan duurt het wat langer voor je antwoord krijgt.
Het is maar net wat je klagen noemt. Ik vroeg enkel alleen of er een soort gelijk site is waar men wat meer aktief is. Of mag je zoiets tegenwoordig niet meer vragen zonder mij aan te zien voor iemand die aan het klagen is. Zie verschil tussen vragen en klagen.maar alsnog bedankt!Er is hier een shemale gedeelte en daar zitten de experts. Denk dat klagen over te weinig reacties niet gaat helpen.
Kijk dit noem ik nog eens een nette manier van antwoorden met tekst en uitleg. Niet je plicht, des te meer ik het waardeer en bedankt!@BlackCherry : wat anderen reeds hebben gezegd, kan ik enkel beamen. Ik ben (genoeg!) actief op GR, maar dan enkel voor/n.a.v. mijn bezoekjes aan dames. Ik ben gewoonweg hetero en heb totaal geen affiniteit met TS/shemales etc., dus zul je o.a. vanuit mij daar geen antwoord op krijgen.
Indien dat anders was, had ik je graag van een antwoord/tip willen voorzien, maar helaas, jouw focus is niet mijn focus. Speur alsnog het internet af, er zal best wel wat te vinden zijn (ga ik niet doen, want ik focus op dames).
Er komt t.z.t. vast wel iemand alhier op de lijn die jou wel verder kan helpen, houd het forum gewoon in gaten. Geduld is een schone zaak.
Dat klinkt indd logisch, bedankt!Gewoon even geduld hebben.
De meesten hier komen voor kutjes, dus daar krijg je over het algemeen sneller antwoord op. Er komen er minder voor een pik in hun hol, dus dan duurt het wat langer voor je antwoord krijgt.
Had indd gekundEn de vraag over parkeren is beantwoord, maar had eigenlijk beter gesteld kunnen worden in stamcafé en er is ook al heel veel over geschreven
Is dat een voorwaarde? En waar staat die voorwaarde precieshet werkt langs beide kanten, als je enkel vragen stelt en geen recensies plaatst....
En om het even over de gemiddelde Nederlander te hebben.... Maar zelfkennis is de weg naar verbetering zeggen ze wel eens....Die Belgen reageren idd nooit
Maar om je keuze makkelijk te maken, Schipperskwartier is beter dan Duisburg.
Als je het goed hebt gelezen en begrepen dan snap je ook wel dat het ons geen ene reet kan schelen van jullie van ons vindenEn om het even over de gemiddelde Nederlander te hebben.... Maar zelfkennis is de weg naar verbetering zeggen ze wel eens....
Arrogantie ten top, maar dan ook komende van een sujet van boven de Moerdijk, begrijpelijk HAHAHAHAHAHAHAAls je het goed hebt gelezen en begrepen dan snap je ook wel dat het ons geen ene reet kan schelen van jullie van ons vinden