als ik weer eens tijd heb..
zoek ik meestal een dame of 3/4 uit in de regio ,als die beschikbaar zijn op het moment
ik ga meestal VOOR of HALF in de middag..dus begin ik LAAT in de ochtend al dames te checken..
de meesten die in de ochtend al op WA bereikbaar zijn ,zijn meestal wel ontvankelijk voor contact..
als een dame bij wijze om 04.00u voor het laatst online was heeft berichten voor 16/17.00u weinig zin..
dat is met iedereen ..ikzelf ben een vroege vogel ,en ga vroeg pitten..ik zal nooit nog om 21.00u nog gaan rijden om te gaan sexen..
is met dames net zo..
ik pols dan om beurten een beetje uit of de dames tijd hebben ,maar begin niet over een date meteen..
meer van in 2e regel 'are you available today?'..komt beleefder over dan meteen 'do you do anal'?
in het geval van een spaanse of roemeense ,gooi ik er dan nog wat in hun eigen taal achteraan ,als ze spontaan vriendelijk terug reageert
podemos quedar hoy?..werkt goed..of lesind in dupa-amiaza asta?..bijvoorbeeld..werkt altijd goed..mits je een beetje de taal machtig bent..
bellen doe ik overigens nooit..de spaanse of portugees sprekende vrouwen zijn soms zo gejaagd..dat het moeilijk te volgen is via de telefoon..en bij moderne smartphones (vind ik)heb je dikwijls nog de 'echo' van jezelf..en dan word het helemaal een brei..ze zou zo maar afdrukken..ben je mooi klaar mee..
reageert een dame binnen het uur niet terug..dan pak ik de volgende..en probeer ik het de week erop bij haar nog eens..word het dan WEER niks houd het op..
het kan zijn dat een dame net in de Jumbo staat of in de auto zit ,dan kan ze niet terug reageren..dus geef ze even de tijd..
overigens heb ik mijn 06 nummer al 7-8 jaar ,en ik weet gewoon dat klanten door de dames onderling besproken worden..
vorig jaar bij 3 dames geweest van Roemeense afkomst ,die in hetzelfde huis 'praktijk' hadden..
toen ik best wel met wat moeite bij mevrouw A op bezoek was geweest ,waren B en C geen issue meer..'my friend told me you are a nice man'..
ook geven soms dames je een 'naam' bij je 06 nummer..
bij Meghan ,die regelmatig hier zit ,en goed van service is heet ik ''Buen tipo'..heeft ze me zelf laten zien..moest wel lachen..
bij dames van het Russische circus schijnt men meer kenmerken te onthouden..hoe je hygiene is,opdringerigheid,taalgebruik etc..
overigens heb ik wel een eigen foto op WA,maar enkel van mijn bovenlijf..zien ze ook gelijk dat er geen vet varken in aantocht is eventueel..
en desondanks dat het een zakelijke transactie is..en geen gevoel erbij..blah blah blah
hebben de dames toch liever een vent binnen die leuk en aardig is in omgang ,als hij dan ook nog lichamelijk meezit ,komt het meestal wel goed..
had eerst nooit een profielfoto ,maar sinds 2 jaar wel..en het scheelt hoe dan ook..