Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMoet wel zeggen dat het soms echt zwaar voor ze kan zijn, zeker als het boven de 25 graden is en ze ook niet mogen drinken (enkel hun mond spoelen maar niet doorslikken).Op het eind van de maand kan dat best wel verschil maken... Zijn ze allemaal zo moe van het gebrek aan slaap!
Nou... moet je eens in Qatar werken!Moet wel zeggen dat het soms echt zwaar voor ze kan zijn, zeker als het boven de 25 graden is en ze ook niet mogen drinken (enkel hun mond spoelen maar niet doorslikken).
Vind het goed dat ze dit doen voor de minderbedeelden
ik ben dan geen DvP maar mijn lunchroom in de Bijlmer loopt wel ineens een stuk slechter zeg!Even een vraag aan de dvp's merken jullie dat de klanten wegblijven tijdens de ramadan? Ik las vorig jaar een bericht dat veel dvp's op vakantie gingen omdat ze weinig klanten hadden.
Het is inderdaad lekker rustig op heel veel plekken je kunt etenik ben dan geen DvP maar mijn lunchroom in de Bijlmer loopt wel ineens een stuk slechter zeg!
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik op het moment weinig opstootjes merk hahaik ben dan geen DvP maar mijn lunchroom in de Bijlmer loopt wel ineens een stuk slechter zeg!