Wat vinden jullie van Zuid-Amerikaans?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

roberttt

Newbie
5
12/08/23
1
Aangezien er heel veel Zuid-Amerikaanse dvp's beschikbaar zijn in Nederland zou ik graag iedereen zijn mening hier over willen weten.

Zelf heb ik door de jaren heen al heel veel dvp's bezocht waaronder ook Zuid-Amerikaanse meiden.

Een aantal jaar geleden heb ik besloten om geen Zuid-Amerikaanse meiden te bezoeken omdat ik hier vaak slechte ervaringen mee gehad heb. Vaak stonden er nep foto's in de advertentie en het viel me op dat de Zuid-Amerikaanse vrouwen vaak niet zo aardig zijn. Ze zijn over het algemeen vrij dominant en willen je zo snel mogelijk weer werken, daar gaat mijn jongeheer helaas niet erg van steigeren.

Wanneer je je zoekgebied beperkt door geen Zuid-Amerikaans te bezoeken blijven er helaas een stuk minder mogelijkheden over, daarnaast moet ik toegeven dat ik zelf het uiterlijk van de vrouwen overigens geweldig vind, denk aan de welbekende grote rondingen.

Zijn jullie het hier mee eens?

En/of kan iemand mij overtuigen om toch weer eens de stoute schoenen aan te trekken richting een mooi gevormde latina?

Zit de Dominantie in de cultuur van Zuid-Amerikaanse landen bij vrouwen?

Ik hoor graag jullie meningen!
 
Latina's werken me behoorlijk op de zenuwen meestal.
Papi liefie grote loel paipen noiken.
Dus ik sla ze doorgaans over, eventuele uitzonderingen daargelaten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan