Ik heb het al eens vaker gezegd: Je hoeft er niets van te vinden. Dat is aan een ieder om zelf te bepalen. Waar ik wel iets van vindt is het oeverloze gezwets van "dan voel ik niets", mannen die stealthen, gaatjes prikken etc.
Als je zgn. niets voelt: Schaf dan eens goede en ultradunne cd aan. De meeste dvp hebben die overigens ook wel. Het is onzin dat je niets voelt. Dat zit tussen je oren en slaat nergens op. En begrijp ik nu van sommigen dat ze daarna rustig naar huis gaan en hun vrouw en vriendin ook even blootstellen aan wellicht een SOA? Goh.....
Over stealthen en gaatjes prikken: Waarom zou je dit in godsnaam doen? een ander bewust een groot risico op SOA (of erger) laten lopen. Ongelofelijk onbeschoft en daarmee trouwens, naast gezondheidsrisico, ook de inkomsten van een dvp beïnvloeden. Zij zal eerst moeten wachten voordat ze kan testen en dus bepaalde handelingen niet meer kunnen doen. Om nog maar niet te spreken over de onrust en angst die erbij komt kijken.
Wat een ongelofelijke egoïstische en onnozele benadering van velen. Om je kapot te schamen, om nog maar te zwijgen over hoe velen hier spreken over de dames.........