Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZo dacht ik vroeger ook, maar ik ben er nu steeds meer achter gekomen dat materieel bezit tijdelijk is en dat herinneringen blijven. Een auto gaat roesten, je raakt er misschien toch een keer op uitgekeken en er komt uiteindelijk zelfs een keer een dag dat je er niet meer mee kan rijden. De herinneringen blijven en worden naarmate de tijd verstrijkt alleen maar mooier.Ik vroeg eens als 12-jarig jochie aan een leraar op de middelbare school hoe hij aan zo'n dikke auto kwam. Hij had echt zo'n mooie, geile auto waar iedereen naar blijft kijken (merk en model weet ik niet meer). Zijn antwoord was als volgt: "Sommige mensen gaan liever met hun geld naar de hoeren en ik koop er liever een mooie auto voor." Ik heb m'n geld verneukt, niets aan overgehouden, herinneringen wel maar vol van leegte. Als ik een tandje lager had geneukt dan had ik er iets mee kunnen doen waar ik iets aan over had gehouden. Maar ergens is het even mis gegaan en nu ben ik heel zuinig. €50 per twee maanden is een mooi streven voor mij.
De 'netto' kosten dus?Benzine, parkeerkosten en belkosten vergeet ik maar even.
Het gaat er toch ook om wat je er mee doet? De ritjes die je er mee maakt kunnen ook mooie herinneringen opleveren.Zo dacht ik vroeger ook, maar ik ben er nu steeds meer achter gekomen dat materieel bezit tijdelijk is en dat herinneringen blijven. Een auto gaat roesten, je raakt er misschien toch een keer op uitgekeken en er komt uiteindelijk zelfs een keer een dag dat je er niet meer mee kan rijden. De herinneringen blijven en worden naarmate de tijd verstrijkt alleen maar mooier.
Heb zelf ook hobby's gehad met veel spulletjes, maar het is ook iets wat je meezeult als een last.
Klopt helemaal, maar ook dan gaat het dus uiteindelijk om de herinneringen.Het gaat er toch ook om wat je er mee doet? De ritjes die je er mee maakt kunnen ook mooie herinneringen opleveren.
Idem hier. Door corona en mager aanbod wel ettelijke maanden op 0€ afgetikt. Ik ga enkel nog voor de topeevaring, gaan louter om mijn zak te legen doe ik niet.100-300€ per maand, met soms maanden van 0€ en soms uitschieters in de andere richting.
Dat was op hookersVlgs. mij is over dat onderwerp als eerder een thread geweest hier.
De vraag is dus toen al gesteld en veelvuldig beantwoord (als ik mij niet heel erg vergis, hoor).
Misschien kan de mod. de threads bij elkaar voegen.
Het wordt nooit een sleur bij mij.Ik kan me sommige van deze aantallen echt niet voorstellen. Word het dan niet heel erg een sleur? Lijkt mij zo routinematig; het speciale is er dan wel vanaf.