Voormalig lid 5126
Vaste klant
Misschien wel een leuke. Wat doen mijn mede wandelaars voor de kost ? Het is natuurlijk een prijze hobby( voor sommige ) ik ben benieuwd.... ik zelf ben taxi chauffeur regio noord Holland
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk denk dat Zaankantje dan teveel info heeft gegeven. Nog net niet zijn naam?Ik denk dat velen dat liever geheim houden. Als je baas erachter komt (vooral bij kleine bedrijven) zal dat wel eens tot problemen kunnen leiden. Een bedrijf wordt liever niet geassocieerd met een medewerker waarvan bekend is dat hij hoerenloper is.
Professioneel Hoerenloper.
Bij ons thuis noemde ze dat een soeteneurIk ben pooier.
Bedankt nog allemaal, door jullie heb ik vrijdag mn 7de AMG kunnen bestellen.
Maar jij woont ook meer richting Frankrijk toch. Wij noemen pooiers ook weleens patsers of bikkersBij ons thuis noemde ze dat een soeteneur
Wat een onzin. Als je loodgieter bent zeg je in ben loodgieter. En als je bij het Kruidvat werkt zeg je ik werk bij een drogisterij. Ten eerste als je baas hierop zit dan doet hij er zelf ook aan mij. Hoe groot is die kans nou. Ten tweede je zegt ze naam van het bedrijf toch niet? Zoals ik taxi chauffeur. Daar zijn er 1687 duizend vanIk denk dat velen dat liever geheim houden. Als je baas erachter komt (vooral bij kleine bedrijven) zal dat wel eens tot problemen kunnen leiden. Een bedrijf wordt liever niet geassocieerd met een medewerker waarvan bekend is dat hij hoerenloper is.
Bassie jij bent allang binnen werken hoef je niet meer en anders leen je wat van Adriaan.??Ik ga van gleuf tot gleuf tot mijn zak leeg is.
En dan begint het weer van voor af aan.
Dat zal je tegenvallen... Ik ben zeker geen big spender maar zou qua bankrekening niet willen ruilen met Bas van ToorBassie jij bent allang binnen werken hoef je niet meer en anders leen je wat van Adriaan.??
Zelfs daar heeft die oude zuurpruim geen geld meer voor ?Ben jij zijn boekhouder?
De kans is inderdaad klein maar soms kun je beter zwijgen. Anders eindig je als deze gast.?Wat een onzin. Als je loodgieter bent zeg je in ben loodgieter. En als je bij het Kruidvat werkt zeg je ik werk bij een drogisterij. Ten eerste als je baas hierop zit dan doet hij er zelf ook aan mij. Hoe groot is die kans nou. Ten tweede je zegt ze naam van het bedrijf toch niet? Zoals ik taxi chauffeur. Daar zijn er 1687 duizend van
Wel grappig dat ik die gozer nog nooit gezien heb. Echt nog nooit en ik kom er al zeker 8 jaar bijna elke week. Iemand van hier wel deze guitige gozer gezien ?De kans is inderdaad klein maar soms kun je beter zwijgen. Anders eindig je als deze gast.?
Precies ik ook niet Anders verkoop je gewoon de bootDat zal je tegenvallen... Ik ben zeker geen big spender maar zou qua bankrekening niet willen ruilen met Bas van Toor
Meestal een souteneur. Toch?Bij ons thuis noemde ze dat een soeteneur
Dat had je nou niet moeten zeggen. ?Precies ik ook niet Anders verkoop je gewoon de boot
Ook goed , het woordenboek van de telefoon maakt soms woorden die ik niet eens ken.Meestal een souteneur. Toch?