Wat doen dvp's na hun Golden years?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 11109

Vaste klant
106
01/05/22
123
13
Beste forumleden,
Ik vraag mij al lange tijd af wat de meeste prostituees doen nadat ze hun 20'er jaren gepasseerd zijn. Vele gezichten komen en gaan. Maar eenmaal een dvp herhaaldelijk lagere inkomsten begint te tellen, zal ze ook wel gedemotiveerd zijn om verder een sekswerker te blijven. Wat voor overgangen maken de meesten?
Ik vraag soms aan dvp's wat ze zouden doen als ze 1 MILJOEN euro plots kado kregen.
De antwoorden zijn altijd hetzelfde: start a business, make children, live the peaceful life in some country that I will decide later , stop sex-working 🙄 Alsof je daarvoor 1 MILJOEN euro voor nodig hebt tegenwoordig. 🧐

de meeste Oostblokdames gebruiken het geld goed om thuis een financiele basis te hebben
dat is wat ze me stuk voor stuk vertellen..
heb met sommigen wel eens zo'n gesprek..ook over wat ikzelf per jaar omzet..dan schrikken ze meestal van het bedrag..
maar begrijpen daarna ook wel dat je daarvan hier niet echt rijk word..
als de dames hier een halve ton bijelkaar sexen op een paar jaar..ben je in Roemenie goed bezig..kun je leuke dingen doen..
hier is het leuk..om iets extra te doen of een leuke 2e hands auto of weet ik wat..maar zwart uitgeven is alweer een stuk moelijker
you are only rich in my country ,zei er ooit eentje ,overhere you only pay taxes..
dus ja..in feite helpen wij de meiden en hun familie aan een betere toekomst ,welliswaar in hun eigen land..

Die golden years vallen wel mee, knappe 30ers of zelfs 40ers zijn voor veel mannen aantrekkelijker dan heel jong.

Ik heb overigens in Den Haag wel een dame bezocht die net zo lang door ging tot haar beide kinderen hun universitaire studie hadden afgerond. Haar leeftijd? Niet in te schatten, qua looks kon het 35 zijn maar ouder was waarschijnlijker. Ze is inmiddels gestopt.

Hun 20'er jaren voorbij zijn? Doorgaan met hun werk als ze dat bevalt. Wat een rare leeftijdsdiscriminatie stop jij in je vraag zeg. Waarschijnlijk ligt daar je eigen voorkeur, maar het is echt niet dat dames op latere leeftijd steevast minder klanten krijgen. Klanten groeien mee, hun leeftijd verschuift ook mee. Sommige dames worden juist beter en meer gewild. Het houdt niet op na hun "20'er jaren".

Hun 20'er jaren voorbij zijn? Doorgaan met hun werk als ze dat bevalt. Wat een rare leeftijdsdiscriminatie stop jij in je vraag zeg. Waarschijnlijk ligt daar je eigen voorkeur, maar het is echt niet dat dames op latere leeftijd steevast minder klanten krijgen. Klanten groeien mee, hun leeftijd verschuift ook mee. Sommige dames worden juist beter en meer gewild. Het houdt niet op na hun "20'er jaren".
Ik vind zelf dvp's met wat leeftijd veel leuker om te bezoeken. Ze zijn meer ervaren, meer gewend en ik heb het gevoel dat ze je met iets meer sympathie behandelen. Ik zie het misschien verkeerd, maar het afwerken van een kerel van 30 jaar ouder is voor de meeste dames niet iets dat ze graag doen. Dan is het kleinere leeftijdsverschil alleen maar prettig.

Mijn vriendin (ex DVP) heeft haar geld gestoken in een 2 tal appartementen en een hair/beauty salon en die draait als een tierelier, samen hebben we een bedrag belegd in aandelen wat ons zeker geen windeieren heeft gelegd! Zelf ben ik al jaren ondernemer binnen ons familiebedrijf en heb ik met haar nu het idee om een cafe/restaurant in Marbella te openen! Ik ben erg verrast door haar ondernemings drang, ze deed het werk om een toekomst op te bouwen en haar dochter een betere jeugd te geven dan dat ze zelf heeft gehad! We hebben vele gesprekken gehad hierover toen ze nog in het wereldje zat, en dat heeft haar doen besluiten te stoppen met dit wereldje! En we hebben het er ook totaal nooit meer over!!
Ik denk dat ik erg veel geluk gehad heb met deze vrouw, en ze zegt dat ze niet trots is op haar verleden maar het leven loopt zoals het loopt! Nu geniet ze van wat ze heeft opgebouwd en we gaan langzaam verder bouwen 😉

Mijn vriendin (ex DVP) heeft haar geld gestoken in een 2 tal appartementen en een hair/beauty salon en die draait als een tierelier, samen hebben we een bedrag belegd in aandelen wat ons zeker geen windeieren heeft gelegd! Zelf ben ik al jaren ondernemer binnen ons familiebedrijf en heb ik met haar nu het idee om een cafe/restaurant in Marbella te openen! Ik ben erg verrast door haar ondernemings drang, ze deed het werk om een toekomst op te bouwen en haar dochter een betere jeugd te geven dan dat ze zelf heeft gehad! We hebben vele gesprekken gehad hierover toen ze nog in het wereldje zat, en dat heeft haar doen besluiten te stoppen met dit wereldje! En we hebben het er ook totaal nooit meer over!!
Ik denk dat ik erg veel geluk gehad heb met deze vrouw, en ze zegt dat ze niet trots is op haar verleden maar het leven loopt zoals het loopt! Nu geniet ze van wat ze heeft opgebouwd en we gaan langzaam verder bouwen 😉
Het kan dus wel degenlijk! Is ook mijn eigen ervaring.

vraagt wel veel discipline en doorzettingsvermogen om te sparen voor de toekomst.

Hoor ook regelmatig van de dames dat ze hard werken om hun familie of kinderen een beter leven te geven. Ik heb ook veel dames gezien die het geld er doorheen jaagden met dure kleding/tasjes en kostbare vakantie tripjes waardoor de droom bleef bestaan om uit het vak te stappen, maar door geld gebrek ze dit niet konden, dit zijn ook de dames die opeens weer verschijnen na 1 of 2 jaar afwezigheid.

Helaas zijn er ook bij die ten onder gaan (financieel) aan verdovende goedjes.

Niet altijd is geld de drijfveer. Ik heb met enorme verbazing kunnen constateren dat er dames zijn die hiervoor kiezen omdat 'iedereen' dat doet. Zoals mannen er dan voor kiezen op schepen te werken. 12 uur per dag en dat 8 maanden lang.
Ze 'weten vaak niet beter'. Triest maar de praktijk in aziatische landen (met oost-Europa ben ik minder bekend).

Blijkbaar is GerritJans nu gelukkig en dat is hem erg gegund. Vind ik het wel bijzonder, ondanks dat hij natuurlijk net als ieder ander zeer welkom is, hij vrolijk op dit forum actief is.

Beste forumleden,
Ik vraag mij al lange tijd af wat de meeste prostituees doen nadat ze hun 20'er jaren gepasseerd zijn. Vele gezichten komen en gaan. Maar eenmaal een dvp herhaaldelijk lagere inkomsten begint te tellen, zal ze ook wel gedemotiveerd zijn om verder een sekswerker te blijven. Wat voor overgangen maken de meesten?

Weet niet in welk wereldje jij verkeerd? Maar ik ken zat 30/40/50 en 60 jarigen die nog volop aan de bak zijn.
Niet iedereen valt op jongedames.

Ik heb nog nooit mijn dates 'gescreend' voor een afspraakje. Ga ik ook niet doen ook. Welke beroepenen gaan we dan nog meer weigeren? We kunnen nu eenmaal niet allemaal een CEO of politica scoren.
Beter een happy hooker voorbij de houdbaarheisdatum dan een 21 jarige azijndrinkende kassajuffrouw.

Laatst bewerkt:
De redenen is uiteenlopend. De verstandige of slimmere dames zetten het opzij voor later. Simpel zat. Ik kende ze ook die amper geen werk hadden, en als er dan een boeking van 5 uur was (250 euro minimum) dan was het rechtstreeks naar de kroeg erna, de dealer bellen en party like no tomorrow.

Veel latinas investeren in onroerend goed....veel snappen niets van sparen en hopen op een rijke vent.....ik ken er een die een beauty salon is begonnen, ik ken er een die een kind heeft gekregen en van de vent leeft.....maar haar nichtje heeft ook twee kinderen en is weer aan de bak omdat de vent eruit ligt.....er zijn er ook die tot hun 80e werken en dan allemaal dingen doen waar je van dood kunt gaan.....ik weet er een waarvan de moeder hetzelfde werk deed en die heeft nu een begrafenis onderneming........
Ik heb verschillende dames aangeboden om te helpen met een financiele planning omdat ze niets opbouwen..... maar niet een heeft het aanbod aangenomen.....niet handig want de meesten snappen niet veel van geld behalve hoe het uit te geven.

de meeste Oostblokdames gebruiken het geld goed om thuis een financiele basis te hebben
dat is wat ze me stuk voor stuk vertellen..
heb met sommigen wel eens zo'n gesprek..ook over wat ikzelf per jaar omzet..dan schrikken ze meestal van het bedrag..
maar begrijpen daarna ook wel dat je daarvan hier niet echt rijk word..
als de dames hier een halve ton bijelkaar sexen op een paar jaar..ben je in Roemenie goed bezig..kun je leuke dingen doen..
hier is het leuk..om iets extra te doen of een leuke 2e hands auto of weet ik wat..maar zwart uitgeven is alweer een stuk moelijker
you are only rich in my country ,zei er ooit eentje ,overhere you only pay taxes..
dus ja..in feite helpen wij de meiden en hun familie aan een betere toekomst ,welliswaar in hun eigen land..
Toch fijn om te weten dat ik eigenlijk voor het goede doel in het rond neuk.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan