Voormalig lid 7401
Wandelaar
- 89
- 21/01/22
- 113
ik ben vanaf nu gestopt met het bezoeken van hoeren
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWaarom?ik ben vanaf nu gestopt met het bezoeken van hoeren
Een lief gevonden of alleen maar miserie mee?ik ben vanaf nu gestopt met het bezoeken van hoeren
Ik rook , drink en eet nog steeds vlees en ik ben ook trots op mezelfIk ben sinds kort gestopt met roken, geheelonthouder en vegetariër. Trots op mezelf
Ik ben te laat gestopt met roken, schone afscheidscadeau gekregen... COPD Gold IIIk rook , drink en eet nog steeds vlees en ik ben ook trots op mezelf
Dat is vervelend voor je , ik zal ook niemand aanraden er aan te beginnen maar ik vind het nu eenmaal lekkerIk ben te laat gestopt met roken, schone afscheidscadeau gekregen... COPD Gold II
@ome aad Eens u gaat merken dat inspanningen u de das omdoen... van kanker kan je genezen, van COPD niet....Dat is vervelend voor je , ik zal ook niemand aanraden er aan te beginnen maar ik vind het nu eenmaal lekker
Wat ik tegen iedereen zeg die aankondigt met een verslaving te stoppen "Hou het eerst maar eens een half jaartje vol"ik ben vanaf nu gestopt met het bezoeken van hoeren
een liefEen lief gevonden of alleen maar miserie mee?
een lieve meid gevondenWaarom?
gefeliciteerd, was ook gestopt nadat ik een nieuw lief had gevonden.een lief
Ach laat die jongen toch lekker even op zijn roze wolk zitten joh , hij kan nog lang genoeg hypotheek aflossen , afwas doen , vuilnis zakken buiten zetten , midden in de nacht jankende kinderen verschonen , schoonouders en bijbehorende betweterige zwagers aanhoren ,etc, etc,etcgefeliciteerd, was ook gestopt nadat ik een nieuw lief had gevonden.
Na de eerste ruzie zat er weer een vreemde dame bovenop me te heen en weer te wiebelen... was er weer aan toe. Nu enkele jaren later, de roze bril is van mijn neus gevallen, en altijd met dezelfde in bed gaat mij toch vervelen, heb ik de wandelschoenen regelmatig aan.
Oh! Dat is goed nieuwseen lieve meid gevonden
Heel veel geluk en liefde toegewenst . Als jullie ooit richting een open relatie keren en vragen hebben, stuur mij met gerust een PB.een lieve meid gevonden
Hele mooie en lieve reactie van jou Luna. I love it.Heel veel geluk en liefde toegewenst . Als jullie ooit richting een open relatie keren en vragen hebben, stuur mij met gerust een PB.