Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAh! Er was al iets. Niet gevonden. Maar nog geen poll.
Nou ik vindt autorijden in het weekend juist een drama met al die mensen op de weg die niet gewent zijn aan een beetje drukte.Als er een grotere afstand dient gereisd... misschien beter tijdens het weekend... want (misschien) minder verkeersellende.
Wel een pak minder vrachtwagens!Nou ik vindt autorijden in het weekend juist een drama met al die mensen op de weg die niet gewent zijn aan een beetje drukte.
Of... als je in het stadcentrum bent... Eerst een potje 'fun' in de (late) namiddag en daarna ergens lekker eten! Van lekkere sex krijg ik toch altijd honger!Overdag of 's nachts maakt me niet zoveel uit. Ik heb niet echt een voorkeur. Maar sinds ik enkele jaren geleden met pensioen ging wandel ik toch voornamelijk overdag. Voordien was dat meestal 's avonds omdat er overdag moest gewerkt worden om o.a. het wandelen te betalen. En nu dus meestal overdag, want als het 's avonds te laat wordt ben ik toch niet zo graag nog onderweg, en zeker niet als het wat verder van huis is. Maar soms gebeurt het toch eens een keer dat ik nog zeer laat onderweg ben. Onlangs was het nog halftwee 's nachts. Dat was voor mij toch wel héél laat. Maar gelukkig heb ik niemand thuis die zich kan bezwaren over mijn late thuiskomst en ook geen lastige vragen stelt waar ik zolang gezeten heb.
En nu overdag ga ik dikwijls vroeger in de namiddag zodat ik 's avonds nog op tijd thuis ben voor mijn avondeten op het gebruikelijke uur. Mooi toch als je met pensioen bent.