Waarschuwing afspreken met buitenlandse dames via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mr_Grey

Newbie
19
07/05/24
26
3
Dan bel je een chinese dame op en krijgt antwoord in het Engels of je de afspraak via WhatsApp wilt doen. Zo gezegd zo gedaan. Krijg je een kwartier later een adres maar voor een ontvangst tijd van uur later dat ik wilde. Ik zei kan het niet een uur eerder? half uurtje later kwam het antwoord dat zij dan wel kon. Moeilijk bereikbaar adres in een studentenkot. Bleek,zij niet degene te zijn dat op de foto te zien was. Wegens goesting was ik toch gebleven voor een half uur maar haar telefoon ging maar af. En alles in het Chinees. En ja,zij kan amper Engels.
Mijn vermoeden is: er is een persoon met één nummer die het woord doet voor alle werkers uit China die de taal niet machtig zijn en stuurt jou naar degene die op dat ogenblik kon. Wees erop voorbereid dat je niet degene krijgt op de foto. Kunnen ook Zuid-Amerikaanse dames zijn. Ik vind het eigenlijk wel.slim. Maar wees dus alert als je dit niet wilt. 🥳

Laatst bewerkt:
Dan bel je een chinese dame op en krijgt antwoord in het Engels of je de afspraak via WhatsApp wil doen. Zo gezegd zo gedaan. Krijg je een kwartier een adres maar voor een uur later. Ik zei kan het niet een uur eerder? half uurtje later kwam het antwoord dat zij dan wel kon. Moeilijk bereikbaar adres in een studentenkot. Bleek,zij niet degene te zijn dat op de foto te zien was. Wegens goesting was ik toch gebleven voor een half uur maar haar telefoon ging maar af. En alles in het Chinees. En ja,zij kan amper Engels.
Mijn vermoeden is: er is een persoon met één nummer die het woord doet voor alle werkers uit China die de taal niet machtig is en stuurt jou naar degene die op dat ogenblik kan. Wees erop voorbereid dat je niet degene krijgt op de foto. Kunnen ook Zuid-Amerikaanse dames zijn. Ik vind het eigenlijk wel.slim. Wees dus alert. 🥳
Gelieve te vertalen naar het Nederlands. Verhaal is niet te volgen.

Als jouw vraag is of vrijwel alle Chineze Dames via een Booker werken is het antwoord, Ja!

@Mr_Grey: Hoe vind je het wiel opnieuw uit...!!? Dit is geen hogere wiskunde en blijkbaar was je gegrepen door de Chinese blindheid...
Als je nou even zowel wat vooronderzoek had gedaan op GR als op het internet zelf, maar vooral de twijfelachtige communicatie per app wat nader had bekeken, spreekt zoiets toch boekdelen...

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan