Arthur Martin
Stamgast
Ik vind 'callgirl' een woord dat de lading goed dekt. You call her and she comes (hopefully you do too...) Julia Roberts formuleert het nog mooier (in 'Pretty Woman')...your 'beck and callgirl'. Als Nederlandse vertaling krijg je soms 'belnimf' of 'telemiep'. Hollandser dan dat vind je vast niet, al moet ik zeggen dat ik die term nog niet in het dagelijks leven ben tegengekomen.
Anyway...een opmerking van Marco (berichtje #74 in het topic 'Ik ga stoppen...') zette me aan het denken; hij brak een lans voor de gelijkwaardige kans op een fijne tijd in bed met een callgirl of met een vaste vriendin. Ik heb het gevoel dat dat waarschijnlijk waar is, maar klopt dat ook ?
In mijn - toegegeven beperkte - ervaring, ligt de kans op een heel bevredigende vrijpartij namelijk aanzienlijk hoger bij betaalde vrouwen.
Misschien zijn callgirls gewoon echt beter in bed...
Anyway...een opmerking van Marco (berichtje #74 in het topic 'Ik ga stoppen...') zette me aan het denken; hij brak een lans voor de gelijkwaardige kans op een fijne tijd in bed met een callgirl of met een vaste vriendin. Ik heb het gevoel dat dat waarschijnlijk waar is, maar klopt dat ook ?
In mijn - toegegeven beperkte - ervaring, ligt de kans op een heel bevredigende vrijpartij namelijk aanzienlijk hoger bij betaalde vrouwen.
Misschien zijn callgirls gewoon echt beter in bed...