roemeense meiden hebben liever geen roemenen binnen..dat is mij ook al duidelijk..
hindoestanen ook liever geen hindoestanen..
polen geen polen..
waarschijnlijk omdat dat te dichtbij komt...qua cultuur of misschien uit schaamte..
en ondanks dat je op mijn whatsapp profielfoto gewoon kunt zien dat ik een blanke nederlander ben ,willen ze toch altijd zeker weten dat ik dat ben..
ik bezoek bijna enkel jonge dames uit het Oostblok ,en een verwaalde latina soms..
en mijn ervaring daarmee is dat ze liever (de meesten) geen mensen uit hun eigen land binnen willen hebben ,maar ook geen Turken,Marokkanen en Antilianen..
hoogstwaarschijnlijk vanwege cultuurverschil..of ervaringen uit het verleden..
ik heb dat wel eens een paar keer gevraagd aan ze waarom ,dan krijg ik bijna altijd dezelfde antwoorden..(tientallen keren dus niet 1 of 2)
Moslims..
no respect
,they want to stay longer,
want to do things i don't want to
he says he comes alone ,than brings a friend..(blijft er 1 wachten buiten of in de auto)
doesn't want to pay ,
they give you fake money..
Negroide heren..
dick too big..
heren uit eigen land Roemenie ,Polen etc
no respect
drinking and drugs
bully's ,big mouth
nou denk ik dat dit overal wel soort van gelijkenis heeft met de wereld 'buiten'..
kennis van me is autohandelaar en die zegt min of meer hetzelfde over bepaalde groepen bevolking..gaat dan over de handel in auto's en bedrijfsauto's..
maar ik zie wel raakvlakken..
ook als je ziet welke mensen telkens betrokken zijn bij geweldsmisdrijven ,drugshandel etc etc (zijn statistieken van ),dan kan ik mij wel iets voorstellen bij de selectiviteit van dames..
ook al zijn de meesten op een soort vakantie hier..ze zijn natuurlijk niet HELEMAAL achterlijk..die krijgen dat ook gewoon mee..
en dan begrijp ik dat wel..
als ik 3x achter elkaar een Golf koop,en ik zie 3x af met dat kreng ..dan had ik eigenlijk na de 2e geen 3e moeten kopen,maar komt er zeker geen 4e ,hoe goed Volkswagen in het algemeen dan wel niet is..
zoiets denk ik..