Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs ook niet mijn ding. Dames met piercing in navel vind ik wel wat hebben.
mwaa ben niet van piercingen, lipfillers, getekende wenkies en tatooIk vind piercings en tattoo's bij dames zijn niet chique/stijlvol, maar wel geil. Tegendraads.
Jij hebt dus het liefst gewoon puur natuurmwaa ben niet van piercingen, lipfillers, getekende wenkies en tatoo
Hij kijkt 'm wel uit je broek zeg....
kloptJij hebt dus het liefst gewoon puur natuur
Good choice.Haha ik heb jaren getwijfeld om zo'n koebel in mijn neus te steken. Heb het toch gehouden bij een tong- en navelpiercing
Ik ben nog nooit gepijpt door een vrouw met tongpiercing. Is dat prettig? Of misschien juist heel vervelend?Haha ik heb jaren getwijfeld om zo'n koebel in mijn neus te steken. Heb het toch gehouden bij een tong- en navelpiercing
Dan zal ik toch eens een date met @Belle proberen te regelen . Als jullie daarna niets meer van mij horen, ben ik in de hemel en blijf ik daar...Afhankelijk van de skills van de dame. Als ze er zonder piercing niks van bakt is regelrechte marteling. Als een 'talentje' is ga je regelrecht naar de hemel.
Slag-veld!Een neusring en een prins albert gingen eens samen aan de slag….
Ik heb in mijn begin een beugel gehad nog , is er nu 1jaar en half uit. Enkelen hier zullen mij nog geweten hebben met beugel Alleen ben ik nog steeds niet tevreden en heb in juli afspraak staan voor een nieuw behandelplan dus hoogstwaarschijnlijk komt die er weer!Dat moet idd leuk geweest zijn. Spijtig genoeg nog geen dvp tegengekomen die eentje had en dan moet je nog 2x geluk hebben dat ze in is voor cim of cif.
Tips zijn welkom.
Geen wauw gevoel.......
Dan volg ik U graag op de voet, wens U natuurlijk de meest gunstige behandeling. Nu alle gekheid op een stokje, ik denk dat er aangenamere dingen zijn om in de mond te stoppen dan een beugel.Ik heb in mijn begin een beugel gehad nog , is er nu 1jaar en half uit. Enkelen hier zullen mij nog geweten hebben met beugel Alleen ben ik nog steeds niet tevreden en heb in juli afspraak staan voor een nieuw behandelplan dus hoogstwaarschijnlijk komt die er weer!
Sonia https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/real-girlfriend-experience-sonia-last-week.html heeft er eentje en volgens haar ad is cim mogelijk. Ik vermoed dat ze niet meer in Gent is maar heeft de gewoonte te pendelen tussen Gent, Sint-Niklaas, etc.Dat moet idd leuk geweest zijn. Spijtig genoeg nog geen dvp tegengekomen die eentje had en dan moet je nog 2x geluk hebben dat ze in is voor cim of cif.
Tips zijn welkom.
Bedankt, ziet er een leuke dame uit en niet te ver van de deur.Sonia https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/real-girlfriend-experience-sonia-last-week.html heeft er eentje en volgens haar ad is cim mogelijk. Ik vermoed dat ze niet meer in Gent is maar heeft de gewoonte te pendelen tussen Gent, Sint-Niklaas, etc.
Hahah.Een neusring en een prins albert gingen eens samen aan de slag….
Enkele keren meegemaakt in de privésfeer. Ik voelde geen verschil. Met tongzoenen zelfs irritant omdat zo'n ding continue tegen je tanden botstIk ben nog nooit gepijpt door een vrouw met tongpiercing. Is dat prettig? Of misschien juist heel vervelend?