Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Soms vind ik standje 69 lekker maar soms ook niet. Is een beetje afhankelijk van hoe groot of klein de dame is.

Vind het zelf heerlijk om te beffen en krijg soms ook een berichtje waarin gevraagd wordt wanneer ik weer kom beffen dus zal wel wat goed doen dan neem ik aan.

Waar ik mij aan erger is dat over een DVP gesproken wordt als Hoer of Snol enz. enz. Alsof de DVP een wegwerpaansteker is die ja na één keer neuken moet weggooien. Vindt dat niet echt respectvol overkomen. En ja sommige DVP's zijn ook niet altijd respectvol maar er zit wat mij betreft een grens aan.

Verder snap ik niet waarom men moet quoten als je gelijk onder het bedoelde bericht reageert. Staat er nou één of meerdere berichten tussen dan snap ik het nog wel maar gelijk er onder reageren is echt onzinnig om te quoten.

Wat ik ook ergerlijk vind is dat als lid X in algemeen onderwerp reageert met iets in de trant van. Ik ben bij dame Y geweest en die doet wat in dit onderwerp besproken wordt. Alleen heeft lid X zeg maar 153 berichten op het forum maar meneer plaatst niet direct de link van die bewuste dame. Dan denk ik lekker collegiaal voor je mede wandelaars want die moeten tussen jou 153 berichten op zoek gaan naar de recensie van dame Y. Plaats dan gelijk de link van die dame waar je het over hebt in je bericht dan kunnen je mede wandelaars gelijk doorklikken en lezen wat je geschreven hebt.

Terug
Bovenaan Onderaan