Voorpret

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

broerzoekthoer

Stamgast
514
29/12/21
601
29
Zelf probeerde ik altijd om zo snel mogelijk na het contact leggen tot een afspraakje te komen, ik denk om in die geilheid te blijven. Nu merk ik eigenlijk dat de constatering dat een bepaalde leuke dvp "er weer is" al kan zorgen dat mijn broek ongemakkelijk strak wordt. Het maken van een afspraakje voor in de avond of voor de dag er op geeft bij mij het gevoel dat ik weer als kind uit kijk naar pakjesavond. Gewoon een constatering dat mijn hobby me veel vreugde geeft, ook buiten het neuken om.

Ik doe dit niet vaak en nog niet zo lang, maar mijn beperkte ervaringen met in een geile bui de dichtstbijzijnde dvp opzoeken waren niet al te best. Tot ik het eens een keer anders aanpakte en vantevoren uitzocht wat ik exact wilde en daar ook op gepland had. Dat leverde twee weken voorpret op, en de date was zo ongelofelijk goed dat ik direct voor twee weken erna weer een afspraak gemaakt heb. Nu ik weet wat me te wachten staat is de voorpret nog veel groter, spannender dan pakjesavond en mjin verjaardag samen!

Helaas hebben veel dvp's daar geen boodschap aan.
Ik geef ze groot gelijk. Eindeloos heen en weer appen met chitchatters kost zoveel tijd en moeite en is doodvermoeiend voor een dame vooral als ze je niet kent. Populaire dames die goed aangeschreven zijn app ik altijd kort en bondig een dag vantevoren voor een afspraak zodat ik hun niet onnodig lastig val met stomzinnig geapp. Zo nemen ze je tenminste ook serieus en gaan er deuren voor je open waar je op de langere termijn van profiteert.

Een date met een dame dat is altijd iets waar ik naar uitkijk. Zo de dame een beetje nieuwsgierig maken met enkele tips te geven wat ik als attentie zou kunnen meebrengen of wat ik kook voor de dame in kwestie naar mate de avond er voor zorgen dat alles geregeld is dat ik laat weten aan de dame ik kom zoizo. Dat zij ook laat weten dat de afspraak oké is, en dan is maar aftellen gelijk een klein kind naar de dag zelf. Ik moet toegeven de avond daarvoor vat ik moeilijk de slaap omwille dat ik met mijn hoofd al volledig gefocust ben op wat gaat komen. En het jammere is altijd dat wanneer je date zo geweldig is de tijd voorbij vliegt, soms denk ik die mag voor mij nog een tijdje langer duren 😍

Mijn grootste voorpret is niet zozeer naar een letterlijke afspraak toeleven, maar eerder al wat kunnen babbelen/berichtjes sturen om elkaar wat te leren kennen. Nog vóór er effectief een afspraak is vastgelegd. Zo lijkt het mij meer natuurlijk. Helaas hebben veel dvp's daar geen boodschap aan.
ik heb bijna hetzelfde, maar de chit chat gebeurt eigenlijk pas nadat ik ze op z'n minst een keer heb bezocht en vast heb gesteld dat er geen boeker tussen zit. Is een beetje kansloos om met de boeker te gaan flirten imo, hoeveel hartjes en kusjes ze mij ook toesturen bij het maken van een afspraak

Als ik met mijn vaste dames afspreek leg ik op het einde van de date de datum alvast voor de volgende date.We sturen ook regelmatig sms berichtjes na elkaar.Is de date nog zo leuk is maar met 2 vaste dames die ik al jaren ken hoor😉

Mijn grootste voorpret is niet zozeer naar een letterlijke afspraak toeleven, maar eerder al wat kunnen babbelen/berichtjes sturen om elkaar wat te leren kennen. Nog vóór er effectief een afspraak is vastgelegd. Zo lijkt het mij meer natuurlijk. Helaas hebben veel dvp's daar geen boodschap aan.
Gelukkig is Belle er nog die u pas en onpas spamt met random bullshit. Met liefde gedaan Ruro!😎

Maak altijd de afspraak dag of twee, drie van te voren. Fijn dat het vaststaat, en dan kan ik er idd al naartoe gaan leven. Probeer het aantal apps binnen de perken te houden, begrijp dat sommige dames gebombardeerd worden met berichten. Heb ook met handvol dames contact als ze in thuisland zijn. Gaan soms wat berichtjes heen en weer dan, vind ik ook altijd wel leuk.

Babbelen/berichten sturen/chatten met DVPs die dit forum bezoeken, doet men dit middels privéberichten op dit forum of contacteert men haar rechtstreeks op haar emailadres/IG?

Lol de meeste dames nemen geen enkele tijd/moeite om ook maar iets van voorpret te creeeren naar een date toe. Ongeveer 8/10 haak ik dan ook af tijdens het (concreet) contacten; als ze het daar al niet kan opbrengen meer dan 3 woorden terug te typen, iets grappigs, vriendelijks of sexies te zeggen, of doe is gek; mij het idee te geven dat ze het wel leuk zou vinden als ik juist bij haar over 10000 andere dames mijn geld zou komen brengen.

Dan begon ik zo'n 'gesprek' geil, enthausiast, maar wordt het zo ingedimt door dat minimalisme (niet begrijpen dat opwinding tussen de oren begint) en dan denkt de kleine jongen ook van laat maar...NEXT...net zolang totdat een dame instaat blijkt tot fatsoenlijk/inhoudelijk/leuk reageren op een manier dat ik er wat menselijks in herken.

Vaker wel dan niet tho heb ik na een paar dames contacten geen enkele zin meer om te gaan wandelen; zeker niet genoeg om een klein fortuin uit te geven, terwijl ze duidelijk maken weinig inzet te hoeven verwachten, en het steeds aanlonkelijker wordt de hand maar aan mezelf te slaan ;)

Tuurlijk zijn er ook dvp's waar je geen normale vriendelijke reactie terugkrijg; die sla ik ook gelijk over en dan denk ik van "next!".

Over de dvp's die wel normaal reageren en die je nog niet kent zou ik het aantal apps beperken en in volle inhoudelijke zinnen schrijven zodat je laat blijken dat je serieus geïnteresseerd bent. Niet eindeloos in enkele woorden appen; na 5 inhoudsloze berichten van een onbekende zou ik als dvp ook direct denken "weer zo'n rukkende chitchatter".

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan