Recensie Vivien, ladies loft, Lingen (ems) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Henk Hoogwater

Wandelaar
50
23/01/24
22
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
http://www.ladies-loft.de/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag bij Ladies loft in Lingen(EMS) geweest en afgesproken met Vivien. Had voor de tijd al wel gezien dat de locatie een wat oudere bedoeling is en dat was het ook. Bij aankomst hing er een briefje voor de deur bel dat iedereen druk/bezig. Toen ik ff stond te wachten en af te vragen of ik weg moest gaan ging net de deur open. De wandelaar voor mij kwam naar buiren en vivien liet mij binnen ze had allen een handoek om haar middel geslagen. Ze nam me mee naar de kamer daar moest ze nog even het bed verschonen en ze vertelde dat ze nog even snel ging douche. Tussen door nog even afgesproken prijs en hoelang ik wilde blijven. Ik vond het allemaal een rare situatie maar ze was een leuke, mooie en spontane vrouw dus gaf het voordeel van de twijfel. Foto op de site zien er zoals gewoonlijk beter uit dan in werkelijkheid maar ze ziet er nog steed zeer goed uit. Na dat ze even snel onder de douche was geweest kwam ze weer net haar handoekje om de kamer binnen. Het handoekje lag snel op de grond en kon de pret beginnen. Eerst even lekker zoenen later op bed een heerlijk pijpbeurt gehad en nog even 69 gedaan. Ik heb haar daarna heerlijk in verschillende standjes genomen. Dus uiteindelijk heb ik zeker wel een goede tijd met deze dame gehad. Als ze er weer is ga ik er toch nog wel een keer weer langs want heb me heerlijk vermaakt en genoten

Terug
Bovenaan Onderaan