WHEM Violeth, Amsterdam

• Onderwerp starter Voormalig lid 2278
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De foto's zijn van die Stefa Monsalve. Kans op fake is hier aanzienlijk. De instagram posts geven aan dat ze vorige week in Zweden was, wie weet is ze naar hier doorgereisd. Je kunt hopen natuurlijk.

bedankt! Wilde net ook schrijven dat ze 5 dagen geleden een foto in Zweden had geplaatst :)

Vind haar uurtarief te hoog om te gaan gokken

Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat het echt Stefa Monsalve is. Helaas weinig service voor de hoge prijs: het werd omschreven als sport neuken (geen PZC, pmc erg kort, maar verder mag je in alle standjes wel flink je gang gaan, geen tweede ronde). Lelijke littekens door kontimplantaten doen af aan haar looks.

heb afgelopen week mijn complete maandbudget opgeneukt. Zou best nog een insta model willen palen, misschien zit er nog een vluggertje in maar dan wil ik het wel zeker weten...

Ze geeft blijkbaar de volgende opties:
Het vluggertje uit de advertentie is 15 minuten pmc.
Vanaf een half uur is inclusief intiem.
Zoenen is de enige extra die ze aanbiedt

Er moeten wel betere opties zijn om een insta model te kunnen nemen.

Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat het echt Stefa Monsalve is. Helaas weinig service voor de hoge prijs: het werd omschreven als sport neuken (geen PZC, pmc erg kort, maar verder mag je in alle standjes wel flink je gang gaan, geen tweede ronde). Lelijke littekens door kontimplantaten doen af aan haar looks.
op haar insta account vandaag een update van grachten en paleis op het dam! misschien dan toch?

Aan de andere kant... Had een jaar geleden deze insta model @nataliaamaya96 en dat was mijn slechtste ervaring uit mijn wandelperiode. Slechte service is weggegooid geld

op haar insta account vandaag een update van grachten en paleis op het dam! misschien dan toch?
Niet misschien. Ze is absoluut in Amsterdam, appartement aan een gracht.
Aan de andere kant... Had een jaar geleden deze insta model @nataliaamaya96 en dat was mijn slechtste ervaring uit mijn wandelperiode. Slechte service is weggegooid geld
Oh ja, die meid heb ik ook slechte verhalen over gehoord.

Waarschijnlijk heb je er wel meer gemist in die zin. Er zijn meerdere dames die enige bekendheid genieten aan de andere kant van de oceaan en hier zo hun bijbaantje hebben gehad (er is zelfs een dame met verified insta account die hier regelmatig heeft gewerkt). Vandaar dat ik dacht dat er misschien wel een topic in zou zitten, maar ik bedenk me dat de meeste dames hun lokale semi-bekendheid op insta en de bezigheden hier in Europa toch liever gescheiden zullen houden.

Zo de knetters nou, daar noem je er eentje!
Maar das wéér een ander topic ?
Ze is wel eens in Amsterdam geweest, maar ik denk niet dat zij hier een bijbaantje erop na houdt ?

Het dilemma met betrekking tot het openen van een topic waar instagram modellen worden aangegeven is dat je ze dan dus bekend maakt. Ook al zijn ze vaak makkelijk te vinden via een image search, ik vind het persoonlijk toch een soort schending van privacy. Uitzonderingen zijn dames die onder de eigen naam adverteren (dat deed Deliza Rodriguez bijvoorbeeld). Maar ik weet er wel een paar die op insta schone schijn ophouden en proberen te doen overkomen dat ze behoorlijk succesvol aan het influencen zijn, maar ondertussen wordt het picture perfect leventje toch anders gefinancierd.

eerlijk gezegd deed ik er eerder wat grappend over, maar een thread waarin we insta models die dvp werk "outen" - daar sta ik niet achter.

Precies, dat was ook de conclusie die ik zelf snel trok. Al worden hier met regelmaat toch dames "geout" op basis van image search. Misschien moeten we daar ook voorzichter mee worden.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan