Ik stelde me eigenlijk zowat dezelfde vraag... Ik vraag meestal aan het begin van de date wat ze zelf extra fijn vinden, en meestal ook of vingeren is toegelaten, en heel vaak (ondanks propere nagels en verzorgde handen) is het antwoord nee. Misschien moet ik vanaf nu wat minder de vraag stellen en gewoon geleidelijk aan proberen (tijdens/na het beffen).
Vragen jullie het vooraf of doen jullie het ook gewoon ?
Ik neig naar vragen (verbaal) tijdens het voorspel/opbouw , of eventueel heel voorzichtig beginnen (van zachtjes wrijven over de schaamlippen naar zachtjes wrijven tussen de schaamlippen) en aan de reactie afleiden (benen wat wijder, er eens lekker voor gaan liggen, tevreden zuchten e.d.) dat een beetje meer vinger wel welkom is. Hoofdzaak is - zachtjes, langzaam - het moet gevoelsmatig geen verrassing zijn dat de vinger naar binnen wil . En pas als ze voldoende vochtig geworden is.
Afgezien van dat het natuurlijk(er) overkomt voor een GFE (dat is wat ik zoek) - ik zie het voorgaande voorspel (zoenen - [bij voorkeur], tepels likken, en dan schaamlippen/klitje zachtjes masseren, beffen) ook als een soort demonstratie van stijl/ervaring/goede wil - dat ik ook bij vingeren weet wat ik doe .
Ook met goede nagelhygiene - het zal beslist onaangenaam zijn als een klant een vinger in een nog droge vagina naar binnen ramt , en als je bij een gesprek vooraf een "ja" vraagt moet ze maar gokken dat jij niet zo iemand bent . (hetzij uit onkunde, of een wat nare persoonlijkheid met de mentaliteit "ik heb betaald, ze zei ja, dus ik mag d'r keihard in " ).
En ja, sommige dames houden er gewoon niet van, of willen het niet met een klant , zelfs niet als _ik_ het doe
.
Dan zegt ze liever niet als je vraagt of hint met een vinger, of pakt ze je hand en legt je vinger meer op de klit, ofzo.
Dan niet , bij die date. De kans op een herhalingsdate wordt wel kleiner dan, voor mij - ik doe het graag.