Vingeren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mulan

Meubelstuk
Forumpionier
2.227
06/07/21
2.150
10
Als ik nu berichten lees komt er dikwijls het volgende wij hebben de dame gevingerd ,wie kan nu eens vertellen wat ze juist bedoelen met vingeren ,ik weet dit wel maar ik denk dat vele dit onderwerp verkeerd interpreteren ,er is wel degelijk verschil !

Ik zie dat ook, maar zo zitten we niet in elkaar. We blijven respect houden voor de dames, of het moet zijn dat ze zelf aangeven dat het wat wilder mag. Toevallig vorige week gehad dat deze aangaf dat ze geknabbeld , licht gebeten wilde worden in/op de kietelaar en tepels, en in doggy style gaf ze aan op de billen geslagen te willen worden. Denk dat ze een beetje een SM inslag had, of zin in had. Slaan doen we niet bijten wel. :rolleyes:

En de G-spot kun je voelen, is een soort van wat ruw oppervlakte van een paar vierkante centimeter, de meeste zijn er gevoelig op. ALS je er aan mag komen.

Bij vingeren ga ik er van uit dat men bedoelt: in de vagina. Maar misschien wordt er soms alleen mee bedoeld het masseren van klit / venusheuvel / schaamlippen. Sowieso als ik het doe doe ik het geleidelijk: eerst een beetje de venusheuvel, dan een beetje naar achter aan d lipjes frunniken, dan de vagina opening en op een gegeven moment met wijsvinger daarna vaak ook middelvinger er in. Dan heeft een dame ook altijd de gelegenheid om op de rem te trappen. Of je vraagt het gewoon natuurlijk.

En die G-spot is, als je eenmaal weet hoe, vrij makkelijk te vinden, bij de één wat dieper dan bij de ander. Het voelt anders dan de rest er om heen, soms wat ruwer, soms een beetje als een overrijpe aardbei.

En zorg natuurlijk dat je nagels super kort geknipt zijn en gevijld en schoon.

Combineren met beffen kan ook nog.

Ik vind dit wel een goede site: https://www.topseksleven.com/vingeren/

Ook weer niet te bang zijn voor die vloeistoffen, hoor. Als je daar teveel over na denkt schiet het ook niet op. De meeste DVPs vinden hun gezondheid veel te belangrijk om het risico van NZC te nemen.
Maar vingeren kan ook erg geil zijn. Voordeel is dat je het kunt doen terwijl je elkaar ligt te knuffelen.

Nog een tip: als je je nagels geknipt / gevijld hebt 'vinger' dan even aan de binnenkant van je wang. Als je dan nog een scherp randje hebt voel je dat wel, want de binnenkant van je wang is ook gevoelig net als bij een vagina.

@Krolse Kater , bedankt, kerel! Ik was altijd vooral actief met me mond, maar in het andere draadje vandaag geleerd dat ik misschien dan wel vloeistoffen aan het oplikken ben die ik kan missen dus ik ga ook overstappen op de vingeroefeningen.
Wmb. is het niet of-of, maar en-en (uiteraard als ik niet denk dat ik nog wat sperma van eerder de dag tegen kom).

@Tepellover Ik heb inderdaad gehoord dat beffen én vingeren tegelijkertijd heel snel de jackpot geeft. Nou vind ik het wel een onhandige houding, met vingers erin en dan ook nog beffen. Maar je moet er wat voor over hebben.
Dat valt op zich mee.
Kwestie van wat oefening en van dat de dame haar benen goed sprijdt (en dat doet zij van zelf, als zij jouw inzet weet te waarderen).
Voor mij is het belangrijk dat de dame ook maximaal plezier beleeft tijdens onze ontmoeting.
Uiteraard zijn er ook vrouwen die niet van beffen/vingeren houden of het niet toelaten, evt. juist omdat zij niet opgewonden willen raken. Deze dames sla ik vervolgens over.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat ik al een paar keer heb meegemaakt is dat je beffen afspreekt aan het raam en vervolgens in de kamer er achter komt dat het bed zo krap geplaatst is dat het vrijwel onmogelijk is dit lekker ontspannen te doen, ben nl. vrij lang, wel van geleerd en probeer eerst een duidelijk beeld van de kamer te krijgen. Lukt dat niet dan eerst naar de kamer en dan vragen. Vingeren laten maar weinig dames toe is mijn ervaring.

@Robert357 misschien verschil tussen raam en privehuis, maar bij de meeste dames die ik in een privehuis bezoek mag er gevingerd worden. Mits korte en schone nagels en de pollekes vooraf gewassen.

Beffen op een te krap bed herken ik wel. Bedden die langs drie kanten ingesloten zijn door een muur. Wring ik me maar weer in een onmogelijke bocht en kom vervolgens half kreupel overeind na de befbeurt. Maar dat heb ik er wel voor over.

Ik zie dat ook, maar zo zitten we niet in elkaar. We blijven respect houden voor de dames, of het moet zijn dat ze zelf aangeven dat het wat wilder mag. Toevallig vorige week gehad dat deze aangaf dat ze geknabbeld , licht gebeten wilde worden in/op de kietelaar en tepels, en in doggy style gaf ze aan op de billen geslagen te willen worden. Denk dat ze een beetje een SM inslag had, of zin in had. Slaan doen we niet bijten wel. :rolleyes:

En de G-spot kun je voelen, is een soort van wat ruw oppervlakte van een paar vierkante centimeter, de meeste zijn er gevoelig op. ALS je er aan mag komen.
Ben eigenlijk wel heel benieuwd wie die dame was ?

Jammer genoeg weer terug naar Spanje, was maar tien dagen in NL in Tilburg. Voelde het al aan, en ben in korte tijd twee keer wat langere tijd bij d'r geweest. het is goed dat ze weer weg is , anders was ik er wel op leeggelopen denk ik. Er was op een ander forum een topic verliefd op een dame, zou hier zo maar van toepassing kunnen zijn. Met de droom die de dame had ( waar ze uiteindelijk dit voor werk doet ) zou ik zo maar mee gaan naar Brazilië om deze te financieren , yeahhe !!, come down to earth , ik dacht zomaar wat hardop.

Laatst bewerkt:
Verliefd worden op een DVP is altijd bloedjelink. De DVP is altijd de lachende derde en jij zit uiteindelijk met een enorme kater en een lege portemonnee. Ik heb een documentaire gezien over een westerse kerel die verliefd werd op een Thais meisje. Komt ie der daarna achter dat ze naast hem gelijktijdig nog een paar van zulke kerels heeft!

Verliefd worden op een DVP is altijd bloedjelink. De DVP is altijd de lachende derde en jij zit uiteindelijk met een enorme kater en een lege portemonnee. Ik heb een documentaire gezien over een westerse kerel die verliefd werd op een Thais meisje. Komt ie der daarna achter dat ze naast hem gelijktijdig nog een paar van zulke kerels heeft!
Je hebt soms van de pareltjes ertussen zitten waarmee je vanaf de eerste minuut een klik mee hebt, dit was/is er zo eentje. Ikzelf heb bijna geen verplichtingen meer hier in NL zou zomaar mee kunnen gaan. :rolleyes: Tuurlijk doen we dat niet , dit is de realiteit waar we in leven, een dvp die jonger is als mij jongste dochter zit echt niet te wachten op mij, of je moet Bernie Ecclestone heten ,

Maar on-topic ik kon de dame op elke manier aanpakken van vingeren die ik wilde, en gaf geen krimp. zelf niet als ik dacht oei dit is niet prettig voor de dame maar mocht gewoon door gaan. ?

@Tepellover Ik heb inderdaad gehoord dat beffen én vingeren tegelijkertijd heel snel de jackpot geeft. Nou vind ik het wel een onhandige houding, met vingers erin en dan ook nog beffen. Maar je moet er wat voor over hebben.

Het klopt tijdens het beffen beginnen met een of twee vingers de G-spot masseren een vrouw inderdaad vaak snel - en heftig - kan laten klaarkomen.
Het voordeel is dat ze (als ze een beetje in de stemming gekomen is , en jij behoorlijk kunt beffen) al van zichzelf nat wordt, en natuurlijk ook gewoon nat van je speeksel. Dan gaat je vinger er makkelijk en zonder ongemak in.
Ook tijdens 69 kan een vinger prima aanvullen , en die houding is natuurlijk bekend.

Belangrijk voor vingeren is dat je nagels zo kort zijn als je ze kunt knippen, en ook glad (geen haakjes/hoekjes van het knippen) , en dat je (pas) voorzichtig naar binnen gaat als ze al opgewonden - en nat - geworden is.
Ik kan wel begrijpen dat dames tevoren niet altijd willen toezeggen dat een klant mag vingeren - als het iemand is die met een paar lange zwarte nagels kurkdroog naar binnen wil in de eerste minuut zal dat zeker onaangenaam zijn.

Haha, doe ik iets verkeerds zeker, meeste die ik het vraag doen het niet, misschien moet ik iets beter gaan onderhandelen...
Ik stelde me eigenlijk zowat dezelfde vraag... Ik vraag meestal aan het begin van de date wat ze zelf extra fijn vinden, en meestal ook of vingeren is toegelaten, en heel vaak (ondanks propere nagels en verzorgde handen) is het antwoord nee. Misschien moet ik vanaf nu wat minder de vraag stellen en gewoon geleidelijk aan proberen (tijdens/na het beffen).

Vragen jullie het vooraf of doen jullie het ook gewoon?

Ik vraag het, want sommige dames zijn er echt niet van gediend. Mijn ervaring is wel dat, mwah, 80 procent het geen probleem vindt, zolang je maar verzorgde handen en nagels hebt. Ook enkele dames gehad die het de eerste keer niet wilden, maar nadat je een meer bekende klant bent geworden en ze je wat beter kunnen inschatten het wel toelaten. Anyway, ik zou het altijd vragen als ik jou was.

Ik stelde me eigenlijk zowat dezelfde vraag... Ik vraag meestal aan het begin van de date wat ze zelf extra fijn vinden, en meestal ook of vingeren is toegelaten, en heel vaak (ondanks propere nagels en verzorgde handen) is het antwoord nee. Misschien moet ik vanaf nu wat minder de vraag stellen en gewoon geleidelijk aan proberen (tijdens/na het beffen).

Ik zal het wel waarderen als een klant het gewoon aan het begint van de afspraak vraagt. Als je liever alles langzaam wilt laten opbouwen zodat alles natuurlijker aanvoelt, is er op zich niets mis mee maar dan zou je op haar reacties moeten letten. De klant zou meestal een heldere weigering moeten begrijpen en vervolgens willen accepteren.

Mijn voorkeur gaat uit naar een goede befbeurt en pijpbeurt, of standje 69. Als hij goed kan vingeren, beschouw ik dit als een bonus 😉. Net als wat sommigen gezegd hebben, mits hygiëne en klik. Ter opheldering: met vingeren bedoel ik de G-spot masseren. Soms begin ik heel snel te squirten maar ik heb het gemerkt dat dit ook afhankelijk is van een paar factoren. Een van deze: fase van menstruatiecyclus.

Een groot voordeel na wat goed vingerwerk is dat er geen glijmiddel meer nodig is zodra de dame van zichzelf 'nat' geworden is (neuken voelt veel beter in dat geval)
Klopt wel, maar er is niet per se vingeren noodzakelijk voor dat de dame nat wordt. Uiteraard verschilt dat van dame tot dame. Mijn vaste dame is geregeld al nat tijdens intens tongzoenen. Anderen worden tijdens een goede befpartij lekker nat. En weer anderen worden helemaal niet nat, ook al lijken ze te genieten.
Bepaalde medicijnen kunnen bv. het nat worden belemmeren.

Laatst bewerkt:

Vragen jullie het vooraf of doen jullie het ook gewoon ?

Ik neig naar vragen (verbaal) tijdens het voorspel/opbouw , of eventueel heel voorzichtig beginnen (van zachtjes wrijven over de schaamlippen naar zachtjes wrijven tussen de schaamlippen) en aan de reactie afleiden (benen wat wijder, er eens lekker voor gaan liggen, tevreden zuchten e.d.) dat een beetje meer vinger wel welkom is. Hoofdzaak is - zachtjes, langzaam - het moet gevoelsmatig geen verrassing zijn dat de vinger naar binnen wil . En pas als ze voldoende vochtig geworden is.

Afgezien van dat het natuurlijk(er) overkomt voor een GFE (dat is wat ik zoek) - ik zie het voorgaande voorspel (zoenen - [bij voorkeur], tepels likken, en dan schaamlippen/klitje zachtjes masseren, beffen) ook als een soort demonstratie van stijl/ervaring/goede wil - dat ik ook bij vingeren weet wat ik doe .

Ook met goede nagelhygiene - het zal beslist onaangenaam zijn als een klant een vinger in een nog droge vagina naar binnen ramt , en als je bij een gesprek vooraf een "ja" vraagt moet ze maar gokken dat jij niet zo iemand bent . (hetzij uit onkunde, of een wat nare persoonlijkheid met de mentaliteit "ik heb betaald, ze zei ja, dus ik mag d'r keihard in " ).

En ja, sommige dames houden er gewoon niet van, of willen het niet met een klant , zelfs niet als _ik_ het doe ;) .
Dan zegt ze liever niet als je vraagt of hint met een vinger, of pakt ze je hand en legt je vinger meer op de klit, ofzo.
Dan niet , bij die date. De kans op een herhalingsdate wordt wel kleiner dan, voor mij - ik doe het graag.

Jammer genoeg weer terug naar Spanje, was maar tien dagen in NL in Tilburg. Voelde het al aan, en ben in korte tijd twee keer wat langere tijd bij d'r geweest. het is goed dat ze weer weg is , anders was ik er wel op leeggelopen denk ik. Er was op een ander forum een topic verliefd op een dame, zou hier zo maar van toepassing kunnen zijn. Met de droom die de dame had ( waar ze uiteindelijk dit voor werk doet ) zou ik zo maar mee gaan naar Brazilië om deze te financieren , yeahhe !!, come down to earth , ik dacht zomaar wat hardop.

En is weer in het land terug, heeft een tijd geduurd maar ik kan er weer naar toe, nu nog iets meer naar het zuiden komen.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan