Recensie Vienna, Massagewereld Antwerpen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lollertje 007

Newbie
15
16/05/23
5
3
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/vienna/?iid=38688
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag weer eens mijn stoute schoenen aangetrokken en een bezoekje gebracht aan massagewereld. Ik had geen afspraak. Tijdens de voorstelronde viel me het het enthousiasme van Vienna op, dus voor haar gekozen.

De massage:

Eerst samen een douche genomen, deze was redelijk kort en weinig erotisch. Vervolgens mocht ik gaan liggen op mijn buik en begon ze met een stevige massage van de nek en rug. Dat was wel eens lekker om stevig gemasseerd te worden ipv enkel wat gewrijf.

Dan begon het body to body gedeelte waar ze eerst haar borsten gebruiken en vervolgens haar lekkere billen. Gedurende de massage kwam ze regelmatig in mijn oor zuchten dit vond ik de eerste paar keer wel opwindend maar naar mate de tijd vorderde werd het eerder storend. Tijdens de massage aan de achterkant verdween er regelmatig een hand tussen mijn benen, ze speelde met men ballen wat lekker was maar miste toch wel dat ze eens men jongeheer vastpakte

Vervolgens mocht ik omdraaien en kreeg ik een massage aan de voorkant die begon ook eerst met een massage van de borst maar al gauw gebruikte zij haar borsten, vervolgens ook haar billen. Dat was lekker. Af en toe speelden ze met men ballen en trok ze me speels af. Ze deed me steeds meer verlangen naar het hoogtepunt. Toen is ze met men jongeheer beginnen spelen. Ze is naast me komen liggen en heeft me naar een goed hoogtepunt gebracht. We hebben de massage afgesloten met nog een paar minuten nekmassage en een douche.

Het was een goede massage maar weet niet of er nog herhalingsgevaar is voor mij. Ik miste een beetje erotiek in de douche en tijdens het buikgedeelte.

Terug
Bovenaan Onderaan