is niet verkeerd als je de foto's bekijkt
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat zal dan het hotel met de vogel zijn in Lentnee, geen ervaring op gedaan met haar, maar er staat hotelonvangst nabij waalbrug, dus ik dacht dat ze daar ontving. ben daar paar jaar geleden wel vaker geweest. wist niet dat het gesloten was
Ze ontvangt nu in Wijchen,Heb haar onlangs bezocht, ze ziet er leuk uit. Misschien iets te routinematig ingesteld, maar wie weet varieert dat per persoon.
Ze ontvangt zo af en toe in een hotel aan de Waal, maar niet die met de bekende vogel.
Bedankt! Ga ik haar toch van mijn To Do lijstje halen ;-)@ Phtncs
Ik heb haar gevraagd of ze wilde zoenen, maar dat werd afgewezen.
Jammer, want het is toch een klein gemis.
Dat illustreert aardig hoe een DvP per klant anders kan handelen. Ik had haar ook graag oraal willen verkennen, maar ze stond het niet toe.pas bij Vida/Kim geweest
ze adverteert op sj als Vida en tweedehands als Kim
ze heeft een erg lekker lijf met kleine borsten
ontvangst is in redelijk net appartement in wijchen
kort gebeft daarna geneukt
dame heeft erg lekker lijf (als je van slank houdt) maar ook erg saai
geen praatje voor en na en geen opwinding
Dat kan je op je buik schrijven, niet aan beginnen. Maar @Zaadspuiter, kom op zeg. Aanbetalen serieus ? Na al dat soort berichten over aanbetalingen, sorry hoor. Er zijn steeds meer en meer oplichters. Ikzelf ga alleen naar de 'bekende' dames. Ben zelf 1 maal bedreigd via de app maar toen ik een screenshot stuurde dat ik ca 20 min met de politie had gebeld (was ook fake trouwens) niets meer vernomen. Heb niet voor niets 2 telefoonnrs. (Zoals zovelen hoop ik). Ciao.dan bel je toch met een ander nr, maak je een afspraak voor thuisontvangst en ga je je geld terughalen